Zygmunt Chajzer wypuszcza własny proszek do prania. Mr Ziggi może być hitem

Marcin Długosz
Zygmunt Chajzer od lat przekonywał polskie panie domu do proszku Vizir. Po tym jak przestał być jego twarzą, postanowił stworzyć własną markę. Czy doszedł do wniosku, że pranie może być bielsze? Okaże się już w wakacje.
Mr. Ziggi to nowy proszek Zygmunta Chajzera. Prezenter chce ekologicznie wyprać wasze brudy. Fot. Michal Mutor / Agencja Gazeta
Czy na pewno "bielsze nie będzie"?
Cel, jaki postawił sobie Mr. Ziggi – to z niszy zrobić masową kategorię. Linia produktów prezentera ma być przede wszystkim ekologiczna. Chajzer przyznaje w rozmowie z „Pulsem Biznes”, że długo szukał producenta spełniającego jego oczekiwania.

Okazał się nim Clovin, odpowiedzialny za markę Clever. Produkty „Chajzera & Clovina” mają pojawić się w sklepach już w lipcu. Ich ceny będą się wahać między produktami „z palet”, a tymi z wyższej półki.

– Polacy deklarują, że troszczą się o środowisko i chcą kupować mądrze. My mówimy: sprawdzam – zapowiada Chajzer.


Anna Korcz zapowiedziała budowę domu seniora
Niecodzienne biznesy często wpadają do głów celebrytów. Jak pisaliśmy w INNPoland.pl, znana aktorka uważa Anna Korcz, że starsi ludzie żyją w osamotnieniu i potrzebują uwagi, więc otworzyła dla nich specjalny ośrodek.

Dom ma pomieścić 120 pensjonariuszy i wyznaczyć nowe trendy w opiece nad starszymi ludźmi.

Biznesy nie zawsze wypalają
Głośno jest też o spółce innego celebryty - Radosław Majdan ma 1/3 udziałów w Vabun. Zadebiutowała na NewConnect w zeszłym roku. W pierwszych dniach inwestorzy dosłownie oszaleli na punkcie spółki. Jej wartość wzrosła z 1,86 do 8,25 zł za akcję. Błyskawiczne wzrosty skończyły się jednak równie szybko, jak zaczęły.