Przecena: 50 tysięcy złotych. Tak Black Friday obchodzą luksusowe sklepy

Natalia Gorzelnik
Promki kochamy wszyscy. Bez względu na grubość portfela. Miłośnicy zakupów zacierają już ręce na myśl o weekendowym szaleństwe obniżek cen. Ale podczas gdy większość z nas ucieszy już stówka albo dwie w dół, są miejsca w sieci gdzie zaplanowane rabaty są o wiele bardziej imponujące. Luksusowe sklepy też odrobiły lekcje i szykują się na Black Friday.
Na black friday liczą też miłośniczki odzieży luksusowej. Fot. 123rf
O jakiej kwocie myślimy widząc obniżkę o 25 proc.? Zwykle to kilkadziesiąt, kilkaset złotych.

Prawdziwą okazją wydaje się przy tym obniżka aż o 45 tysięcy 928 złotych.
Tyle zaoszczędzi miłośniczka mody, która zdecyduje się na zakup WHITE CRYSTAL RUNWAY HANDMADE DRESS od Dolce&Gabbana.

Ręcznie obszyta kryształkami kiecka w serwisie SHOWROOM.PL miała pierwotnie kosztować 183 904 pln. Teraz to wyłącznie, bagatela, 137 928 złotych.

Fot. Showroom.pl


Ponad 23 tysiące złotych zaoszczędzi też elegantka, który zdecyduje się na zakup BLACK CRYSTAL CARD DECK QUEEN JACKET, również od Dolce&Gabbana. Fantazyjna kurtka ze złotymi i srebrnymi cekinami jest do wzięcia za wyłącznie 70 281 złotych.


Fot. Showroom.pl


A może coś na wieczór? Suknia BLACK CRYSTAL FAIRY TALE FLORAL LACE GOWN mogła kosztować ponad 128 tysięcy złotych. Teraz dostaniemy ją za trochę ponad 96 tysięcy. Czyli ponad 32 tysiące złotych obniżki.

Fot. Showroom.pl


Nawet 50% zniżki przygotował dla swoich klientów również Vitkac, reklamujący się jako największy sklep luksusowy w Polsce.

Prawie 7 i pół tysiąca złotych zaoszczędzimy, jeśli zdecydujemy się teraz na zakup kremowo-czarnego, futrzanego płaszcza od Gucciego. W normalnej cenie 37 129 pln. Teraz jedynie 29 703, 20 złotych.

Fot. Vitkac.com


Do kompletu proponujemy mosiężną ozdobę na głowę w kolorze postarzanego złota. Wcześniej za 12 469 złotych, teraz trochę ponad 6 000.

Fot. Vitkac.com

Odzież premium w Polsce



– W Polsce cały czas zauważalny jest coraz większy wzrost zainteresowania odzieżą premium – mówi Joanna Weremijewicz, Head of Content SHOWROOM.PL – chociaż najpopularniejsze na naszym rynku są jednak akcesoria i dodatki.

Z marek “z wyższej półki” świetnie sprzedają się Pinko, Max Mara, Burberry, Saint Laurent, Balenciaga, Moncler czy Gucci.

A czy Polki są skłonne kupić sukienkę od D&G za ponad 100 tysięcy?

Na to ekspertka z Showroomu nie liczy. Jak wyjaśnia, zaprezentowana w serwisie kwota to wartość rynkowa sukienki. Niekoniecznie dostosowana do tego, ile na sukienkę jest w stanie wydać przeciętna mieszkanka kraju nad Wisłą.

– SHOWROOM.PL od 2019 roku należy do skandynawskiej grupy Miinto. Założyciele platformy zaczęli od pozyskiwania duńskich butików, potem przyszedł czas na marki luksusowe. Kiedy SHOWROOM.PL dołączył do grupy, również otrzymał dostęp do tego luksusowego asortymentu. Dziś prezentujemy produkty ponad 2.000 marek całej grupy, dlatego w naszym sklepie każda klientka znajdzie coś dla siebie - sukienkę za 50 złotych albo kreację za kilka tysięcy złotych – mówi Joanna Weremijewicz.

Z danych serwisu wynika, że Polki na odzież premium wydają średnio:
3325 PLN za płaszcz, 2800 PLN za torebkę i 2300 PLN za buty.