Z Nowego Targu do… zupełnie nowej skali działania. Te kapcie dziecięce szturmem podbijają rynek

Redakcja INNPoland
Porozmawiajmy dziś o polskiej firmie, która tworzy naprawdę wyjątkowe kapcie przeznaczone dla dzieci w wieku do 10 lat. Wspierają najmłodszych podczas stawiania pierwszych samodzielnych kroków, a następnie dbają o zdrowie ich stóp, jednocześnie zachwycając jakością wykonania, trwałością, ekologicznymi materiałami i naprawdę odjazdowym "dizajnem". Gdy już poznasz markę Slippers Family, możesz poczuć chęć zainwestowania w nią na platformie Beesfund.
Tomasz Karolak, ambasador marki Slippers Family, oraz prezes Marek Sołtyk Fot. naTemat
Nowy Targ. Sielskie, liczące nieco ponad 33 tysiące mieszkańców miasto w samym sercu Podhala, które w czasach PRL-u było prawdziwym zagłębiem obuwniczym. To właśnie tutaj w latach 80. ub. w. powstawały legendarne Relaksy, natomiast dziś rozwija swe skrzydła jedna z najciekawszych, najbardziej nowatorskich i perspektywicznych marek w tej branży.

Wszystko zaczęło się w roku 2013, w wynajętym garażu. To właśnie w nim powstały pierwsze buty firmy, za którą stoi Marek Sołtyk – były współwłaściciel firmy konsultingowej (specjalizującej się w strategii i jej wdrażaniu w Polskich Spółkach Giełdowych, m.in. Graal, Pamapol, Wilbo), a także twórca marek takich jak Jan Niezbędny i Teraz Polska.


Założenia (które, dodajmy, nie zmieniły się pod dziś dzień) były jasne od początku: chodzi o tworzenie obuwia dedykowanego naprawdę wymagającym maluchom: zarazem ponadprzeciętnie wygodnego, wykonanego z najwyższej jakości materiałów (ekologicznych, trwałych i bezpiecznych) oraz… wyjątkowo oryginalnego.
foto. naTemat
Najpierw do sprzedaży trafiła seria ośmiu modeli nawiązujących do rozmaitych zwierząt – począwszy od tygrysa, poprzez zebrę i koalę, aż po czarną panterę. Prędko okazało się, że dzieci nie tylko utożsamiają się z tym nietuzinkowym obuwiem, traktując je jako swoiste maskotki. "Zwierzęce" kapcie dodawały im również odwagi w momentach, gdy trzeba było po raz pierwszy przekroczyć próg przedszkola lub szkoły.

W krótkim czasie marka Slippers Family podbiła serca tysięcy najmłodszych Polaków oraz rodziców mających świadomość faktu, że to właśnie w kapciach ich pociechy spędzają większość dnia, tak więc wybór produktów mających pozytywny wpływ na rozwój dziecięcych stóp jest kwestią absolutnie kluczową.

Dodajmy, iż każdy model tego obuwia powstaje przy współpracy ze specjalistami (zarówno z lekarzami ortopedii, jak i ekspertami w dziedzinie pielęgnacji stóp), a następnie powstaje w naszym kraju; zdecydowana większość asortymentu wytwarzana jest ręcznie przez rodzimych mistrzów szewskich z wieloletnim doświadczeniem zawodowym.

Od początku działalności firma stawia na e-commerce (sprzedaż odbywa się wyłącznie internetowo) oraz specjalizację w produkcji zdrowotnego obuwia dla dzieci; idealnego zarówno do żłobka, przedszkola, szkoły, jak i domu. Choć od trzech lat dynamika wzrostów sprzedaży butów Slippers Family jest naprawdę imponująca (w ujęciu rocznym oscyluje od 80 do 100 proc. rok do roku), to dziś marka wypływa na jeszcze szersze wody.
Fot. naTemat
Cel: bycie liderem w sprzedaży e-commerce obuwia dla dzieci w Polsce, wypuszczającym na rynek milion par kapci rocznie. Sposób na jego osiągnięcie: rozpoczynająca się 27 września br. emisją akcji na platformie Beesfund, czyli pierwszej – i niezmiennie wiodącej – w naszym kraju platformie zajmującej się crowdfundingiem udziałowym (tzw. equity crowdfunding).

Masz ochotę zainwestować w polską firmę, przed którą rysuje się świetlana przyszłość biznesowa, a zarazem wesprzeć naprawdę wartościową markę produkującą obuwie, dzięki któremu nasze pociechy są zdrowsze i weselsze? A więc koniecznie zajrzyj pod adresy slippersfamily.com oraz tutaj.

Artykuł powstał we współpracy ze Slippers Family.