Z Nowego Targu do… zupełnie nowej skali działania. Te kapcie dziecięce szturmem podbijają rynek
Porozmawiajmy dziś o polskiej firmie, która tworzy naprawdę wyjątkowe kapcie przeznaczone dla dzieci w wieku do 10 lat. Wspierają najmłodszych podczas stawiania pierwszych samodzielnych kroków, a następnie dbają o zdrowie ich stóp, jednocześnie zachwycając jakością wykonania, trwałością, ekologicznymi materiałami i naprawdę odjazdowym "dizajnem". Gdy już poznasz markę Slippers Family, możesz poczuć chęć zainwestowania w nią na platformie Beesfund.
Wszystko zaczęło się w roku 2013, w wynajętym garażu. To właśnie w nim powstały pierwsze buty firmy, za którą stoi Marek Sołtyk – były współwłaściciel firmy konsultingowej (specjalizującej się w strategii i jej wdrażaniu w Polskich Spółkach Giełdowych, m.in. Graal, Pamapol, Wilbo), a także twórca marek takich jak Jan Niezbędny i Teraz Polska.
Założenia (które, dodajmy, nie zmieniły się pod dziś dzień) były jasne od początku: chodzi o tworzenie obuwia dedykowanego naprawdę wymagającym maluchom: zarazem ponadprzeciętnie wygodnego, wykonanego z najwyższej jakości materiałów (ekologicznych, trwałych i bezpiecznych) oraz… wyjątkowo oryginalnego.
foto. naTemat
W krótkim czasie marka Slippers Family podbiła serca tysięcy najmłodszych Polaków oraz rodziców mających świadomość faktu, że to właśnie w kapciach ich pociechy spędzają większość dnia, tak więc wybór produktów mających pozytywny wpływ na rozwój dziecięcych stóp jest kwestią absolutnie kluczową.
Dodajmy, iż każdy model tego obuwia powstaje przy współpracy ze specjalistami (zarówno z lekarzami ortopedii, jak i ekspertami w dziedzinie pielęgnacji stóp), a następnie powstaje w naszym kraju; zdecydowana większość asortymentu wytwarzana jest ręcznie przez rodzimych mistrzów szewskich z wieloletnim doświadczeniem zawodowym.
Od początku działalności firma stawia na e-commerce (sprzedaż odbywa się wyłącznie internetowo) oraz specjalizację w produkcji zdrowotnego obuwia dla dzieci; idealnego zarówno do żłobka, przedszkola, szkoły, jak i domu. Choć od trzech lat dynamika wzrostów sprzedaży butów Slippers Family jest naprawdę imponująca (w ujęciu rocznym oscyluje od 80 do 100 proc. rok do roku), to dziś marka wypływa na jeszcze szersze wody.
Fot. naTemat
Masz ochotę zainwestować w polską firmę, przed którą rysuje się świetlana przyszłość biznesowa, a zarazem wesprzeć naprawdę wartościową markę produkującą obuwie, dzięki któremu nasze pociechy są zdrowsze i weselsze? A więc koniecznie zajrzyj pod adresy slippersfamily.com oraz tutaj.
Artykuł powstał we współpracy ze Slippers Family.