Wraca Playboy. W dodatku totalnie inny niż ten, którego znaliście
- Magazyn Playboy powraca w wersji cyfrowej. Będzie wstępem do platformy dla twórców działającej podobnie jak OnlyFans.
- W przeciwieństwie do tego serwisu Playboy ma nie publikować pornografii, będzie za to promował wartościowych twórców.
- Magazyn ma się ukazać za kilka miesięcy, ale gotowa jest już jego okładka.
Playboy (jako firma) zaprzestał wydawania drukowanego magazynu w marcu 2020 roku, prawie 70 lat po jego debiucie. W Polsce ostatni Playboy trafił do kiosków w 2019 roku. Od tamtej pory Playboy sprzedawał po prostu ubrania i gadżety ze swoim logo. Teraz wraca na rynek medialny.
Pierwsza okładka wznowionego magazynu Playboy, która ukazała się w poniedziałek, przedstawia Amandę Cerny. To modelka i była Playmate. Cały pierwszy pełny numer ma ukazać się jeszcze w tym roku.
Cerny po raz pierwszy pojawiła się w magazynie Playboy jako Playmate w październiku 2011 roku. Według firmy, na nowej platformie twórców Playboya zarobiła do tej pory ponad 1 milion dolarów.
"Twórca Playboya to ktoś, kto jest w stanie objąć swoją kreatywność, swoją seksualność oraz swobodnie i bez skruchy wyrażać siebie" – stwierdziła Cerny w oświadczeniu. "Nie mogę się doczekać, aby podzielić się z fanami na moim kanale Playboya dalszymi szczegółami z mojej podróży dzięki ekskluzywnym materiałom zza kulis".
Co będzie w nowym Playboyu?
W nowym cyfrowym magazynie część treści ma być dostępna za darmo. Wejście głębiej, będzie wymagało sięgnięcia do portfela. Każdy twórca (np. tekstów, zdjęć) będzie miał własny system subskrypcji. Opłacenie jej będzie dawało dostęp do jego twórczości.
Początkowo odrodzony magazyn Playboy nie będzie miał formatu papierowego, ale niewykluczone, że ukaże się też wersja drukowana. Nowa platforma twórców Playboya została ponownie uruchomiona w połowie września 2022 r. W przeciwieństwie do OnlyFans nie zezwala ona na pornografię.
"Wielu naszych twórców nie ma nagości na swoich stronach" – mówi rzecznik Playboya. "Chociaż zezwalamy na nagość, nie zezwalamy na treści dla dorosłych (pornografię). Nie pozycjonujemy tego jako platformy "dla dorosłych" - jest dla wszystkich, w tym twórców głównego nurtu, którzy dzielą się kulisami swojego życia" - podkreśla.
Nowy magazyn cyfrowy będzie artykuły redakcyjne, sesje i modowe rozkładówki "najbardziej udanych i obiecujących twórców Playboya" – twierdzi firma.
4 lata bez Playboya
Już kilka lat temu wydawnictwo Marquard Media Polska zrezygnowało z całkowicie z segmentu prasowego, dając kres wydawaniu takich tytułów jak m.in. kultowy "Playboy". Pierwszy numer został wydany w grudniu 1992 roku, a ostatni wylądował na sklepowych półkach w grudniu 2019 roku.
Miesięcznik przez prawie 30 lat dostarczał rozrywki, ciekawych wywiadów i przede wszystkim zjawiskowych sesji zdjęciowych, których bohaterkami były piękne Polki – największe nazwiska muzyki, filmu, seriali, modelingu i szeroko pojętego show-biznesu.
Czytaj także: https://innpoland.pl/156247,dlaczego-z-kioskow-zniknal-playboy-sami-jestesmy-temu-winni