Nowy "gang" w Biedronce. Podpowiadamy, jak zgarnąć popularne maskotki

Maria Glinka
28 sierpnia 2023, 16:55 • 1 minuta czytania
Tuż przed początkiem nowego roku szkolnego Biedronka wypuściła nową serię maskotek. Tym razem jest to Gang Mocniaków, który liczy aż jedenastu bohaterów. Pluszaki mają promować aktywność fizyczną wśród najmłodszych.
Nowy gang maskotek w Biedronce. Fot. Wojciech Strozyk/Reporter/East News
Więcej ciekawych artykułów znajdziesz na stronie głównej

Gang Mocniaków w Biedronce. Oto nowi bohaterowie

W poniedziałek 28 sierpnia 2023 r. do Biedronki zawitała kolejna banda uwielbianych maskotek. Po słodziakach i swojakach przyszedł czas na Gang Mocniaków.


Do ekipy maskotek należy aż jedenastu bohaterów. Są to:

Biuro prasowe Biedronki przekazuje, że Gang Mocniaków "prezentuje gamę produktów, które mogą występować w diecie każdego dziecka, ale zwraca uwagę na to, żeby wybierać te najbardziej wartościowe". Niektóre artykuły powinny na stałe zagościć w diecie najmłodszych, a inne powinny pojawiać się w niej tylko okazjonalnie.

W ten sposób popularna sieć handlowa chce "pokazać zrównoważony sposób żywienia, oparty na różnorodnych, wartościowych produktach". Nowej akcji towarzyszy hasło "Poznaj supermoc dobrego jedzenia. Razem zadbajmy o zbilansowaną dietę i aktywność fizyczną".

Jak otrzymać Mocniaka?

Każdy klient, który uzbiera 60 naklejek, otrzymuje maskotkę z Gangu Mocniaków za darmo. Trzeba wydać 69 zł na zakupach w Biedronce, aby zdobyć jedną naklejkę.

Dodatkową jedną naklejkę można zdobyć za:

Oznacza to, że za zakupy za 69 zł można otrzymać nawet sześć naklejek. Mocniaki można też zgarnąć wcześniej - po uzbieraniu 30 naklejek cena jednej maskotki to 24,99 zł. Poza tym każdego bohatera można kupić w regularnej cenie 49,99 zł.

Akcja trwa od 28 sierpnia do 18 listopada 2023 r.

Dyskretna promocja w Biedronce

Gang Mocniaków to niejedyna nowość w Biedronce. Jak już informowaliśmy w INNPoland.pl, w ubiegłym tygodniu sieć handlowa wprowadziła nowe zasady promocji w swojej gazetce.

Teraz specjalne oferty będą możliwe dopiero po aktywacji ich w aplikacji Moja Biedronka. Musimy wejść w odpowiednią ofertę i odpowiednią promocję uruchomić.

Taką metodę stosują np. Kaufland czy Lidl, ale wtedy pojawia się wyraźne polecenie "aktywuj kupon". Dotychczas Biedronka korzystała z podziału promocji na te z kartą lub aplikacją albo bez nich.

W zeszłym tygodniu Biedronka wprowadziła to rozwiązanie na banany. Można było zgarnąć rabat w wysokości 71 proc. od ceny wyjściowej. Dodatkowo pojawiła się informacja, że oferta będzie aktywowana dopiero po jej otwarciu w aplikacji.

Jeśli nie skorzystamy z tej opcji, zapłacimy -42 proc. od ceny wyjściowej. Nie jest konieczne, aby zeskanować kartę "Moja Biedronka" czy aplikację. W tym tygodniu obowiązuje promocja na paprykę.