Najbardziej zaawansowane słuchawki douszne Jabra. Sprawdzamy, co oferują Elite 10 i Elite 8 Active

Redakcja INNPoland
18 września 2023, 12:57 • 1 minuta czytania
Najnowsze słuchawki true wireless klasy premium, Jabra Elite 10 i Elite 8 Active, są już dostępne w Polsce. Te zaawansowane modele zachwycają szeregiem technicznych udoskonaleń i praktycznych funkcji, które zachwycą miłośników najlepszych dźwiękowych doznań oraz... wyczynów ekstremalnych. Sprawdzamy najważniejsze cechy nowości Jabry. Uwaga, mogą wbić w fotel!
Dla kogo są słuchawki Jabra Elite 10 i Jabra Elite 8 Active? Fot. materiały prasowe
Więcej ciekawych artykułów znajdziesz na stronie głównej

Jabra Elite 10 i Jabra Elite 8 Active, które wcześniej zostały zaprezentowane na tegorocznych targach IFA w Berlinie, są dostępne w Polsce od 15 września. Te dwa nowe modele to najbardziej zaawansowane słuchawki douszne w ofercie Jabra: są wyposażone w dźwięk przestrzenny, zaawansowane ANC, optymalny czas pracy na baterii i kompaktową konstrukcję, która gwarantuje komfort użytkowania zarówno w czasie pracy jak i w życiu codziennym. Co dokładnie oferują i kogo zachwycą?


Jabra Elite 10 z Dolby Atmos®: optymalne połączenie jakości i rozmów

Dla kogo: każdego, kto poszukuje zaawansowanych słuchawek do pracy i rozrywek, słuchania muzyki oraz rozmów Najważniejsze cechy i funkcje Jabra Elite 10:

Cena detaliczna: 1199 zł

Kolory: trzy (szampański beżowy, Champaign Beige; tytanowo-czarny, Titanium Black; czarny błyszczący, Gloss Black)

Elite 8 Active: jako najbardziej wytrzymałe słuchawki na świecie w akcji

Dla kogo: miłośników aktywnego trybu życia, najbardziej intensywnych treningów oraz ekstremalnych wyczynów Najważniejsze cechy i funkcje Jabra Elite 8 Active:

Cena detaliczna: 949 zł

Kolory: na razie trafiły do polskiej dystrybucji w dwóch wersjach kolorystycznych: granatowej (Navy) i czarnej (Black), a od listopada będą dostępne także w kolorze karmelowym (Caramel)

Słuchawki Elite 8 Active i Elite 10 są dostępne w Polsce w wybranych sieciach handlowych od 15 września.

Artykuł powstał we współpracy z firmą Jabra.