Marketing, AI, social media i PRO nowości. Nadchodzi największa edycja w historii tego wydarzenia

Dawid Wojtowicz
24 marca 2025, 10:22 • 1 minuta czytania
Ponad 70 doświadczonych prelegentek i prelegentów, rekordowe 7 ścieżek tematycznych, 3 dni zgrywalizowanych prelekcji, paneli dyskusyjnych i żywego networkingu, a także nowość w programie, czyli konferencje PRO. Oto co czeka na uczestniczki i uczestników "I love marketing & technology 2025".
XIX edycja konferencji "I love marketing & technology" odbędzie się 8–10 kwietnia 2025 w formie stacjonarnej w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. Materiały prasowe / sprawnymarketing.pl
Więcej ciekawych artykułów znajdziesz na stronie głównej

"I love marketing & technology 2025" to XIX edycja prestiżowej konferencji skierowanej do marketerek i marketerów działających w branży zawodowo, biznesowo lub hobbystycznie. Tegoroczna wiosenna odsłona wydarzenia zapowiadana jest jako największa i najbardziej obszerna w jego dotychczasowej historii.

Tym razem warszawski cykl spotkań z ekspertkami i ekspertami od nowoczesnego marketingu i narzędzi marketingowych oferuje 3-dniowy program podzielony na 7 ścieżek tematycznych. W ich ramach przewidziano rekordową liczbę wystąpień. Na scenie w sali kinowej pojawi się niemal 70 mówców i mówczyń.

Podział ścieżek na poszczególne dni eventu prezentuje się następująco:

Nowością w agendzie odświeżonej wersji konferencji "I love marketing & technology" są ścieżki PRO, których grupę docelową stanowią marketerzy i marketerki o większym doświadczeniu zawodowym, a także osoby, które chciałyby osiągnąć poziom ekspercki w tej branży. Każdego dnia odbędzie się jedna taka zaawansowana podkonferencja złożona z ciągu prezentacji o wydłużonym do 40 minut czasie trwania.

Nic nie zmienia się w kwestii długości prezentacji zaplanowanych dla klasycznych ścieżek: AI, marketing i social media. W tym przypadku każda prelekcja nie przekracza 18 minut. Nadal obowiązuje mechanizm grywalizacji (ocena wystąpień przez publiczność) i niepisana zasada "ZERO sprzedażowych prezentacji".

Tradycyjnie po drugim dniu konferencji odbędzie się epickie afterparty, które ułatwi uczestnikom i uczestniczkom networking z prelegentami i prelegentkami, a także nawiązywanie branżowych znajomości. Cały czas do dyspozycji osób z wejściówkami będą stoiska wystawców, gdzie będzie można poznać ich propozycje, pozyskać kontakty biznesowe oraz skorzystać ze specjalnych promocji.

XIX edycja konferencji "I love marketing & technology" odbędzie się 8–10 kwietnia 2025 w formie stacjonarnej w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. Szczegółowe informacje o wydarzeniu z możliwością zakupu biletów na pojedyncze dni i pakietów kilkudniowych dostępne są na stronie ilovemkt.pl.