Z pewnością zdajesz sobie sprawę z tego, że marketing się zmienia. Pamiętaj jednak, że w tej kwestii nie chodzi jedynie o metody, których używają marketerzy, by przyciągnąć do firmy klientów. Rozwój technologii, a tym samym zmiany, jakie zachodzą w komunikacji sprawiły, że strategie, które jeszcze kilka lat temu się sprawdzały, dziś szybko stają się przeżytkiem, bo nowe rozwiązania pojawiają się niemal każdego dnia. Podczas IV, październikowej edycji Marketing Progress dowiesz się jak nadążyć za zmianą, a co ważniejsze, co zrobić, by z powodzeniem zarządzać nią w Twojej firmie.
Podczas dwudniowego spotkania poznasz nie tylko rozwiązania, które da się przełożyć na marketingowy sukces obsługiwanych przez Ciebie marek, ale otrzymasz szereg inspiracji, dzięki którym lepiej przygotujesz się na zmiany zachodzące w marketingu.
Z jakich powodów warto wziąć udział w Marketing Progress? Oto kilka z nich:
➡ Dołączysz do ekskluzywnego grona specjalistów, którzy jako pierwsi poznają wyniki badania dotyczącego komunikacji marketingowej, rozwoju polskich marketerów, znajomości narzędzi itd. – zarówno w ujęciu małych i średnich przedsiębiorstw, jak i dużych organizacji. Prezentacja wyników badania otworzy pierwszy dzień konferencji. Otrzymasz więc dostęp do danych, które wzbogacą Twoją wiedzę i pozwolą Ci usprawnić działania w obszarach związanych z marketingiem.
➡ Wysłuchasz wartościowych prelekcji, przygotowanych zarówno przez niezależnych ekspertów, jak i specjalistów pracujących po stronie marek oraz najlepszych agencji zajmujących się profesjonalnie komunikacją. Otrzymujesz gwarancję merytorycznych wystąpień, dzięki którym poznasz trendy, zobaczysz jak będzie się zmieniać marketing, czym warto się zainteresować w kontekście działań, które masz w planie.
➡ Równolegle do prowadzonych prelekcji odbywać się będą warsztaty. Staniesz więc przed szansą zdobycia praktycznych umiejętności, które z powodzeniem wykorzystasz w codziennej pracy. A do wyboru masz szkolenia z obszarów: growth hackingu, influencer marketingu, design thinkingu, social media, content marketingu i video marketingu.
➡ Weźmiesz udział w wydarzeniu, w którym nie doświadczysz prezentacji sponsorskich, nachalnych reklam, materiałów konferencyjnych pozbawionych wartości. Dbamy o Twoje zdrowie. Nie zamierzamy obciążać Twoich dłoni, bo będą Ci potrzebne do notowania.
➡ Zależy nam także na Twojej kondycji. Dwa dni konferencji umożliwiają rozłożenie przyswajanych informacji w odpowiednim czasie. Dzięki temu uczucie przytłoczenia nie będzie Ci towarzyszyć. Twój mózg odpocznie i wystarczy Ci sił na integracyjno-networkingowe afterparty, które planujemy obyć między pierwszym a drugim dniem konferencji. Wszystko po to, by powrót do pracy w tygodniu pokonferencyjnym przebiegł bez problemu.
➡ Szanujemy Twój czas. Wiemy jak posługiwać się zegarkiem. U nas nie doświadczysz opóźnień. Chcemy, abyś w 100% skupił się na wiedzy i inspiracjach płynących z merytorycznych wystąpień prelegentów, a nie zastanawiał się kiedy będzie przerwa zaplanowana na 40 minut temu.
➡ Podczas Marketing Progress specjaliści znajdują się nie tylko wśród prelegentów i szkoleniowców prowadzących warsztaty. Wśród 250 uczestników z pewnością odnajdziesz osoby, z którymi wymienisz doświadczenia. Co więcej, przy tej ilości uczestników skorzystasz z okazji, by spokojnie porozmawiać z zaproszonymi przez nas specjalistami i uzyskać odpowiedzi na pytania, które Cię nurtują.
Na sali Kino Nowe Horyzonty we Wrocławiu prelekcje wygłoszą między innymi: Jacek Kotarbiński, Natalia Hatalska, ReZigiusz, Tomasz Sulewski (Orange), Magdalena Cedro-Czubaj (Oknoplast), Kacper Winiarczyk (UBER) oraz wielu innych specjalistów w swoich dziedzinach.
Sprawdź program. Dowiedz się więcej na temat wydarzenia
➡ www.marketingprogress.pl
Zastanawiasz się nad udziałem? Na zachętę przeczytaj co ma do powiedzenia na temat konferencji Pawel Tkaczyk: Marketing Progress to świetnie zorganizowana konferencja, którą zapamiętałem przede wszystkim z tego, że organizatorzy potrafią z jednej strony doskonale dobrać panelistów (eksperci branżowi mieszają się z osobistościami znanymi szerokiej publiczności), z drugiej zaangażować publiczność by ta się absolutnie nie nudziła. Jedna z lepszych konferencji, w jakich zdarzyło mi się uczestniczyć.