O autorze
Anna Szubert jest pierwszym w Polsce certyfikowanym w USA Strategiem Personal Brandingu. Doradza firmom i osobom indywidualnym z zakresu budowania marki osobistej, kształtowania wizerunku, PR i protokołu biznesowego. Do grona jej klientów należą osoby ze świata sztuki, polityki, menedżerowie, przedsiębiorcy. Występuje jako prelegentka na wielu konferencjach, pisze artykuły do gazet biznesowych. Jest członkinią Stowarzyszenia Mówców Profesjonalnych – organizacji zrzeszającej najlepszych mówców motywacyjnych w Polsce oraz wykładowcą akademickim. Rok temu otrzymała statuetkę kobiety biznesu w konkursie organizowanym przez magazyn Businesswoman & Life, a w tym roku otrzymała nagrodę w plebiscycie Polskie Lwice Biznesu w kategorii rozwój osobisty.

Twitter
Facebook
annaszubert.com
personalbrandingpolska.pl

Marka Wspiera Markę- pokaz polskich projektantów w Łodzi

Kolekcje w kolejności: Krzysztof Buda, Cathy Silvia Voget, De La Fotta, Lizard by Kasia Ostapowicz, COSEL
Kolekcje w kolejności: Krzysztof Buda, Cathy Silvia Voget, De La Fotta, Lizard by Kasia Ostapowicz, COSEL
22 września 2018 roku w Centralnym Muzeum Włókiennictwa odbyła się szósta edycja wydarzenia, a po raz drugi we współpracy z Województwem Łódzkim.


Pokaz mody zgromadził ponad 500 gości, a prowadzącym był Maciej Dowbor.

Idea Marka Wspiera Markę narodziła się w Gdyni. Jej celem jest promocja mody,młodych projektantów i początkujących marek modowych. Wydarzenie przyciąga szeroko pojęty biznes, reprezentujący również sektory „pozamodowe”, ale także
kupców, media ogólnopolskie i branżowe, influencerów oraz wszystkich pasjonatów
mody.

Na wstępie mowę wygłosiły Anna Szubert, pomysłodawczyni i inicjatorka wydarzenia
oraz Joanna Skrzydlewska- Członek Zarządu Województwa Łódzkiego.
Na wybiegu mieliśmy okazję podziwiać aż 10 kolekcji polskich projektantów,
zarówno debiutantów jak i tych bardziej doświadczonych: Cosel, Katarzynę Sylwię
Wójcik, Krzysztofa Budę, De La Fottę, Lizard by Kasia Ostapowicz, Angelikę
Józefczyk, Jarosława Ewerta, Martę Kuszyńską, Dominikę Syczyńską i Macieja
Piłata.










Wydarzenie wsparło wielu partnerów: Gabriella- łódzka fabryka rajstop, Bednarek
dealler aut Skoda, Seat, BMW i MIni, Oceanic- polski koncern farmaceutyczy,
Anagra- Łódzka Szkoła Mody, Kosmetologii i Fryzjerstwa, Jantoń- producent win i
polskiego cydru, T Piont Concept Store- multibrandowy butik z polskimi markami
fashion, Koch Optical- wyłączny dystrybutor okularów Ana Hickmann i właściciel
marki RETRO, Ray Med- klinika usług dermatologicznych oraz Foods by Ann, Fale
Loki Koki, Mila, Golden Rose, BRAND24, Lizard, Pracownia modniarska Zuwika
Design, Hank Personalized you, Patrycja Brendler, Hammer, Primamoda, Aggashe,
Deichmann.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...
DZIEJE SIĘ 0 0Cyfrowi kryminaliści spuszczają nam spory łomot. "Ale mamy coś, czego nie mają oni"
0 0Geniusz czystego zła. Twórcy "Billions" zrobią serial o niesławnym założycielu Ubera
0 0"Prywatne firmy nie powinny cenzurować polityków". Mark Zuckerberg popiera Twittera
0 0Twój szef cię nienawidzi? Nie musisz się zwalniać. Oto co powinieneś zrobić
0 0Ważny rejestr, o którym mało kto mówi. Jeśli się nie wpiszesz, wlepią ci gigantyczną karę
BIZNES 0 0Wymyślił, że będzie przynosił korpoludkom książki. "Znikają w 5 minut. Ludzie się na nie rzucają"
0 0Oto dziejowa sprawiedliwość. Ofiara naciągnęła na kasę internetowego oszusta
0 0Nie obserwujecie nas jeszcze na Instagramie? Będziecie zaskoczeni, co tam się wyprawia
0 0Tak zachowasz produktywność, gdy pracujesz zdalnie (a tak naprawdę wcale tego nie chcesz)