O autorze
Anna Szubert jest pierwszym w Polsce certyfikowanym w USA Strategiem Personal Brandingu. Doradza firmom i osobom indywidualnym z zakresu budowania marki osobistej, kształtowania wizerunku, PR i protokołu biznesowego. Do grona jej klientów należą osoby ze świata sztuki, polityki, menedżerowie, przedsiębiorcy. Występuje jako prelegentka na wielu konferencjach, pisze artykuły do gazet biznesowych. Jest członkinią Stowarzyszenia Mówców Profesjonalnych – organizacji zrzeszającej najlepszych mówców motywacyjnych w Polsce oraz wykładowcą akademickim. Rok temu otrzymała statuetkę kobiety biznesu w konkursie organizowanym przez magazyn Businesswoman & Life, a w tym roku otrzymała nagrodę w plebiscycie Polskie Lwice Biznesu w kategorii rozwój osobisty.

Twitter
Facebook
annaszubert.com
personalbrandingpolska.pl

Damy radę! Nasz największy atut eksportowy? Kreatywność!

fot. Bartłomiej Młynarski
W dzień dziecka, 1 czerwca 2019 odbył się w Łodzi kolejny pokaz mody Marka Wspiera Markę. To wyjątkowe wydarzenie, majace na celu promowanie polskich marek ubrań.


Jakie są polskie marki?
Wyjątkowe! Oczywiście mamy tu na myśli marki początkujące, które tworzą niewielkie kolekcje w całości wykonane w Polsce. Takie, które zyskują uznanie osób majacych pierwszy kontakt z marką. Takie, które wygrywają konkursy, są zapraszane na pokazy, ale świat ciągle jest dla nich za daleko.
Nie ma co ukrywać- branża mody, jak każda inna, rządzi się swoimi prawami. Jedną z nich jest niedostępność magazynów modowych. Poszukiwanie partnera mediowego o ogólnopolskich zasiągu jest ogromnym wyzwaniem. Większość znanych miesięczników za obecność na wydarzeniu oczekuje sporych pieniędzy, na tyle dużych by dla większości młodych projektantów stanowiło to barierę nie do przeskoczenia. Można między bajki włożyć deklaracje o wspieraniu polskich projektów; wspieranie rozumiane jest jako sprzedaż powierzchni reklamowej; również w wersji on-line.
Obserwowałam ostanio z ciekawością jak funkcjonuje to w innych krajach. Na jedno z dużych światowych wydarzeń została zaproszona polska projektantka, absolwentka ASP w Łodzi. Liczba publikacji była oszałamiajaca. Dobre periodyki o modzie szukają perełek, by móc zaskoczyć czyteników świeżą kolekcją, również z tak odległego kraju jak Polska. U nas to nie poszukiwania diamentów są wyznacznikiem treści.
Zdolni i cierpliwi
A jednak tworzą! Polscy projektanci sa nie tylko utalentowani, ale bardzo przedsiębiorczy. Wykorzystują każdą pojawiającą się możliwość promowania kolekcji. I potrafią współpracować! To jedno z największych osiągnięć idei Marka Wspiera Markę. Uczestnicy zapraszani są na pokaz całkowicie bezpłatnie, co jest wyjątkiem na rynku mody. Jednak nie stoją biernie z boku, a "płacą" swoim zaangażowaniem w promowanie pokazu na swoich kanałach social media; warto podkreślić, że nie tylko swoje własne kolekcje ale również inne, które pojawiły się w Łodzi.
I to daje wymierne efekty- zaledwie w kilka dni od pokazu hasło Marka Wspiera Markę zyskało prawie 200 tysięcy zasięgu w interencie. Na podsumowanie pokazu jest jeszcze za wcześnie; na publikacje czeka się czasami kilka tygodni. Dopiero wtedy można będzie ocenić rynkową wartość zaangazowania wszystkich uczestników wydarzenia- nie tylko projektantów, ale równiez partnerów.
Siódma edycja wydarzenia (trzecia w Łodzi)
W hali Expo Łodź zobaczyliśmy 10 kolekcji; w sumie pojawiły się 122 sylwetki na wybiegu. Wśród nich: Angelika Józefczyk, Katarzyna Kukułka, Milidiami, Cosel, Maciej Piłat, Kovalowe, Hulya Eric, Patrycja Plesiak, Hojnatzka i Bartmańska. Reprezentowali 3 polskie uczelnie kształcące w kierunku projektowania mody; to absolwenci ASP Łódź, SAPU i MSKiPU.
Organizatorami pokazu było Personal Branding Polska i Województwo Łódzkie.
Czas na odkrycie urody pokazu Marka Wspiera Markę









Wszystkie zdjęcia: Bartłomiej Młynarski

Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...
NAUKA 0 0Polacy szykują inspirowaną glonami rewolucję w medycynie. Właśnie dostali na to 21 mln zł
0 0Rząd chce wiedzieć, gdzie jeździsz i za ile. Dane z Ubera i Bolta przejmą służby
KARIERA 0 0Rozwój osobisty może zniszczyć człowieka. "Obudził się we mnie wewnętrzny krytyk na sterydach"
0 0W tych światowych miastach żyje się najlepiej. Znalazło się też miejsce dla Warszawy
WYWIAD 0 0O nich będzie głośno. Stworzyli pierwszy inteligentny głośnik rozumiejący komendy po polsku
BIZNES 0 0Nigdzie nie uciekniesz przed wyższym ZUS. Po tym tekście zrezygnujesz z przenosin firmy do Czech
NAUKA 0 0Ludzie już planują przeprowadzkę na "Drugą Ziemię". Ekspert wyjaśnia, czy to możliwe
WYWIAD 0 0"Postarzałam się o 5 lat w ciągu roku". Polka skończyła Harvard, wróciła ze świetnym pomysłem na biznes
0 0Rozwiązanie problemu sortowania odpadów mieliśmy 20 lat temu. Teraz może pomóc miastom uniknąć kar
0 0W Polsce powstała "Szkoła Przyszłości". Można używać smartfonów na lekcjach i uprawiać ogródek
0 0Program "Milion Plus" dla szpitali to wyborczy bubel. Jest niczym plaster na krwawiącą tętnicę