O autorze
Współzałożycielka Wolves Summit, międzynarodowej konferencji poświęconej innowacjom w technologii, która odbywa się w Polsce oraz See Bloggers - największego polskiego festiwalu dla blogerów.

Ponad 10-letnie doświadczenie zebrała jako manager w Procter & Gamble, RWE, Agros Nova, Orange, Empik, BMW Polska, w sprzedaży, IT, marketingu i finansach. Jej ogromną pasją jest sprzedaż, komunikacja, umiejętność budowania silnych zespołów oraz systematyzacja biznesu.

Osiągnięcia - W ciągu dwóch miesięcy wygenerowany przychód 800 tys. zł startując z nową marką od zera, a ponad 2 mln zł w ciągu pierwszych 10 miesięcy. Prowadzi 20-osobowy zespół, w którym cały dział sprzedaży został od podstaw nauczony technik sprzedażowych zarówno do MiŚ jak i korporacyjnych klientów B2B. Ambasadorka Przedsiębiorczości Kobiet. Wdrożyła globalnie eCommerce dla wszystkich marek P&G.

Zaufali mi - TVN, Salesforce, P&G, PGNiG, IBM, Facebook, Poczta Polska, Google, LinkedIn, 3M.

Czy można nauczyć się sprzedaży w jeden dzień?

Jeśli zawodowo zajmujesz się sprzedażą, zastanów się, ile czasu dziennie poświęcasz na naukę, która prowadziłaby do zwiększenia twoich wyników w pracy? Godzinę? Dwie? A może wcale? A może dopiero myślisz o rozpoczęciu takiej kariery i poszukujesz odpowiedniego źródła wiedzy?


Jak zostać bohaterem
Powiem ci na początku, czego nie można dokonać w jeden dzień: nie pokonasz pieszo trasy z Polski na Kamczatkę. Reszta jest w twoim zasięgu. Jakieś trzy lata temu pasażer samolotu doprowadził do bezpiecznego lądowania na lotnisku Humberside po tym, jak zasłabł pilot. Wszystko z pomocą instruktorów, którzy z ziemi wydawali odpowiednie komendy. Pod koniec zeszłego roku w Katowicach matka uratowała swoje trzytygodniowe dziecko dzięki instrukcjom udzielanym jej przez dyspozytora straży pożarnej. Przez telefon. To dość ekstremalne przykłady, ale chcę ci pokazać, że nie ma rzeczy niemożliwych - jest tylko blokada psychiczna. Jeśli posiadasz odpowiednie nastawienie, osiągniesz więcej, niż ci się wydaje.


Pokaż mi swój plan dnia, a powiem ci, kim jesteś
Kieruję 20-osobowym zespołem i wiem, o czym mówię. Do działu sprzedaży przychodzili pracownicy, którzy niewiele wiedzieli o procesach sprzedażowych, ale ich nastawienie pozwoliło wygenerować sprzedaż na poziomie kilkudziesięciu tysięcy złotych już w ciągu pierwszego miesiąca. Każdego dnia skupiali się na edukacji i doskonaleniu swoich umiejętności. Dlaczego tobie miałoby się nie udać?


Znam odpowiedź na to pytanie. Nie uda ci się, jeśli przestaniesz się rozwijać. Nie pozwól sobie osiąść na laurach. Codziennie wprowadzaj zmiany do twojej rutyny zarówno w pracy, jak i poza nią. Co robisz w biurze o godzinie 9 rano? Prawdopodobnie spokojnym krokiem idziesz po kawę. Potem sprawdzanie maili, kilka telefonów do klientów. Pomyśl, ile czasu tracisz na podobne czynności i w jaki sposób możesz zmaksymalizować swoją produktywność w pracy, jeśli już od 9 będziesz mieć ustawione rozmowy i spotkania z klientami. Problem pojawia się jednak w momencie, w którym NIE CHCESZ wykonywać tych telefonów. Czujesz lekki stres na myśl o odmowie klienta i odkładasz wszystko w czasie. Nie rozwiniesz się dzięki temu, gwarantuję.


Praktyczny poradnik sprzedaży
Rynek wydawniczy został zalany wielostronicowymi podręcznikami sprzedaży. To, co je łączy, to fakt, że bazują na podobnych schematach. To nie jest wiedza, której nie da się wyciągnąć z internetu. Co nas najbardziej motywuje do zakupienia konkretnej pozycji? Realne korzyści, jakie daje zapoznanie się z daną lekturą. Czy do sięgnięcia po moją pomoc przekonałaby cię informacja o wygenerowaniu od zera 800 tys. zł przychodu w dwa miesiące i dojściu do 3,5 mln zł w ciągu pierwszego roku? Jeśli tak, to chcę zadać ci ostatnie pytanie. Czy możesz nauczyć się skutecznej sprzedaży w jeden dzień? To zależy tylko i wyłącznie od ciebie. 11 czerwca w Gdyni zaplanowałam kilkugodzinne szkolenie dla wszystkich, którzy chcą nauczyć się sprzedaży i podnieść swoje wyniki. To jeden dzień bardzo intensywnej pracy. Wyjdziesz po nim z gotowym rozwiązaniem, które możesz wdrożyć od zaraz. Pokażę, jak rozmawiać z klientami, stworzymy wspólnie skrypt takiej rozmowy – to wybawienie każdego sprzedawcy, szczególnie takiego, który ma do czynienia z zimnymi leadami. A wyniki? Przy odpowiedniej motywacji wzrosną jeszcze w pierwszym tygodniu.

Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...
0 0PiS wygrał, a świat się nie skończył. Ale teraz partia się namęczy, by to wszystko sfinansować
0 0Tak zachowasz produktywność, gdy pracujesz zdalnie (a tak naprawdę wcale tego nie chcesz)
0 0Nobel z ekonomii trafił w dobre ręce. Ci ludzie pomogli 5 milionom dzieci
0 0Zdobywca Nagrody Nobla: Nie oszukujmy się, nie skolonizujemy egzoplanet
0 0Słodkie napoje jak papierosy. W tym kraju ich reklamowanie będzie całkowicie zakazane
0 0Zbliża się poniedziałek, a ty nie masz energii? Sprawdź, ile kawy będziesz potrzebował
KARIERA 0 0Rzuciła pracę programistki, żeby opiekować się cudzymi kotami. I świetnie na tym wyszła
BIZNES 0 0Jak to wędlina, skoro mięsa nie ma? Mięsożercy narzekają, ale w ten biznes wchodzą potentaci
0 0Potężny zastrzyk finansowy dla polskiej pisarki. Wiemy, ile Tokarczuk zarobi na Noblu