Jesteś świetnym specjalistą w swojej dziedzinie i masz dobry produkt. Twoi Klienci są wszędzie, mijacie się co chwilę, szukają Twojego produktu czy usług. Jednocześnie masz silną konkurencję w swojej branży. Na kogo zwrócą uwagę? Kogo wybiorą?
Wyobraź sobie, że jesteś świetnym sprzedawcą czy specjalistą w jakiejś dziedzinie i masz świetne produkty / usługi, np.:
- ubezpieczenia, które każdy z nas kupuje
- kredyty, które wielu z nas ma lub za chwilę weźmie
- nieruchomości, przecież każdy z nas gdzieś mieszka
- wycieczki i podróże wakacyjne (zbliżają się, super! )
- skuteczne szkolenia
- innowacyjne narzędzia marketingowe
a także usługi prawne, finansowe, doradcze, informatyczne, fotograficzne, tłumaczenia, nauka języków obcych... można tak wymieniać bez końca.
Jesteś naprawdę w tym świetny , ale... jesteś jednym z wielu świetnych specjalistów w swojej dziedzinie. Twoi Klienci są wszędzie, mijacie się co chwilę, szukają Twoich usług. Na kogo zwrócą uwagę? Kogo wybiorą?
Czy wiesz, że masz w swoich rękach największy atut - siebie. Gdy do tego dołożysz silną, świadomie zbudowaną markę osobistą, wyróżnisz się z tłumu i odniesiesz sukces. Posiadając silną markę, nie musisz sprzedawać, bo Klienci sami chcą kupować od Ciebie.
Postaw na siebie, swoje nazwisko i własną, świadomie zbudowaną markę osobistą. Twoja marka osobista to Twój własny i niepowtarzalny kanał marketingowy, dzięki któremu zbudujesz grono oddanych klientów.
Silne marki są jak latarnie morskie, które świecą i wskazują drogę. To światło nigdy nie gaśnie. Aby utrzymać ten blask, silne marki wymagają stałych, długoterminowych, regularnych i pomysłowych działań.
Każdy jest wyjątkowy. Chodzi o to, żeby znaleźć to, co nas wyróżnia i czyni wyjątkowym, potem to właściwie opakować i regularnie komunikować światu!
Inspiracja dla Ciebie:
Przypomnij sobie, jak wyglądała Twoja praca pięć lat temu.
Zastanów się jak wygląda teraz.
Czy jesteś w stanie wyobrazić sobie Twoją pracę za kolejne 5 czy 10 lat?
Jedno jest pewne – będzie ona wyglądała zupełnie inaczej. Bo świat rozwija się w bardzo szybkim tempie, i to nie tylko za sprawą technologii, ale również nowych kompetencji i umiejętności czy innowacyjnych koncepcji.
Twoja praca i życie zawodowe w przyszłości zależy od tego, czy zaczniesz rozwijać swoją markę osobistą już teraz.