
Reklama.
Ten tekst nie będzie o teorii, o tym już dosyć. Ile razy można pisać jakie to fantastyczne rozwiązanie i jak działa? Przecież to oczywiste, że crowdinvesting to same zalety a zasada jest taka sama jak w każdym sklepie e-commerce. Kilka kliknięć i dokonujemy zakupu, z jedną tylko różnicą. Nie nabywamy kolejnych gadżetów ale coś wyjątkowego – aktywa, udziały w spółkach. A mało kto z nas zdaje sobie sprawę, że ci zamożniejsi za większość swojego kapitału kupują właśnie aktywa, które po określonym okresie czasu płacą im z nawiązką i dzięki czemu właśnie mają przywilej bycia zamożnym.
Willo – organiczna aspiryna
Dzisiaj chcę przedstawić wam projekt, o którym będzie głośno w niedalekiej przyszłości. Na platformie Crowdangels.pl wystartuje wkrótce kampania spółki Herba Pharma, właściciela marki Willo.pl oraz jedynego producenta w Polsce i Europie naturalnego i organicznego substytutu popularnych leków, po które często bezwiednie i nie bacząc na konsekwencje, sięga każdy z nas. Produkty Willo to organiczna aspiryna, to produkty którymi śmiało każdy z nas może zastąpić w domowej apteczce takie specyfiki jak Etopiryna, Ibupofren czy Aspirin. Wielu z Was spyta, po co? Produktów przeciwbólowych jest tak wiele, że po co mi jakiś inny. Ale nie zapominajmy, że te farmaceutyki, po które sięgamy tak często to chemia wywołująca szereg fatalnych skutków ubocznych z ryzykiem zgonu włącznie.
Produkty Willo w przeciwieństwie do nich wykorzystują naturalne składniki zawarte w korze wierzby - salicynę, które nie niosą za sobą ryzyka i nie powodują skutków ubocznych. Neutralność wyciągu z kory wierzby, jej właściwości oraz skuteczność dowiedli naukowcy Katedry Farmakologii Akademii Medycznej w Szczecinie. Z wyników ich opracowania jasno wynika, że produkty z kory wierzby standaryzowane na 10% salicyny są dziesięciokrotnie skuteczniejsze przeciwbólowo aniżeli syntetyczne leki na bazie kwasu acetylosalicylowego (ASA). Kolejnym zasadniczym wnioskiem jest pięciokrotnie większa skuteczność jako środek przeciwzapalny oraz przeciwgorączkowy.
Dzisiaj chcę przedstawić wam projekt, o którym będzie głośno w niedalekiej przyszłości. Na platformie Crowdangels.pl wystartuje wkrótce kampania spółki Herba Pharma, właściciela marki Willo.pl oraz jedynego producenta w Polsce i Europie naturalnego i organicznego substytutu popularnych leków, po które często bezwiednie i nie bacząc na konsekwencje, sięga każdy z nas. Produkty Willo to organiczna aspiryna, to produkty którymi śmiało każdy z nas może zastąpić w domowej apteczce takie specyfiki jak Etopiryna, Ibupofren czy Aspirin. Wielu z Was spyta, po co? Produktów przeciwbólowych jest tak wiele, że po co mi jakiś inny. Ale nie zapominajmy, że te farmaceutyki, po które sięgamy tak często to chemia wywołująca szereg fatalnych skutków ubocznych z ryzykiem zgonu włącznie.
Produkty Willo w przeciwieństwie do nich wykorzystują naturalne składniki zawarte w korze wierzby - salicynę, które nie niosą za sobą ryzyka i nie powodują skutków ubocznych. Neutralność wyciągu z kory wierzby, jej właściwości oraz skuteczność dowiedli naukowcy Katedry Farmakologii Akademii Medycznej w Szczecinie. Z wyników ich opracowania jasno wynika, że produkty z kory wierzby standaryzowane na 10% salicyny są dziesięciokrotnie skuteczniejsze przeciwbólowo aniżeli syntetyczne leki na bazie kwasu acetylosalicylowego (ASA). Kolejnym zasadniczym wnioskiem jest pięciokrotnie większa skuteczność jako środek przeciwzapalny oraz przeciwgorączkowy.
Oferta dla inwestorów
Produkty Willo.pl dostępne są już w ogólnopolskiej dystrybucji w tysiącach aptek orz sklepów zielarskich. Rynek na którym działa spółka wyceniany jest na 11 miliardów złotych i rośnie w stosunku 6 do 8 procent rocznie.
Spółka chce od inwestorów internetowych, przez crowdfunding udziałowy, pozyskać 2 miliony złotych w zamian za 10% udziałów. Kapitał pozyskany ze sprzedaży udziałów będzie zainwestowany w kampanię marketingową, aby zbudować świadomość marki. Celem spółki jest przez edukację i informowanie o skutkach ubocznych stosowania preparatów na bazie ASA nakłonić konsumentów do zmiany nawyków zakupowych oraz do wyboru produktów Willo, aby były one naturalnym wyborem w momencie, kiedy chwyta nas przeziębienie czy zaczynamy odczuwać ból.
Statystycznie, każdy z nas pochłania 6 opakowań rocznie produktów na bazie kwasu acetylosalicylowego, które bezproblemowo mogłyby być zastąpione produktami Willo. W tej samej cenie i bez ryzyka.
Produkty Willo.pl dostępne są już w ogólnopolskiej dystrybucji w tysiącach aptek orz sklepów zielarskich. Rynek na którym działa spółka wyceniany jest na 11 miliardów złotych i rośnie w stosunku 6 do 8 procent rocznie.
Spółka chce od inwestorów internetowych, przez crowdfunding udziałowy, pozyskać 2 miliony złotych w zamian za 10% udziałów. Kapitał pozyskany ze sprzedaży udziałów będzie zainwestowany w kampanię marketingową, aby zbudować świadomość marki. Celem spółki jest przez edukację i informowanie o skutkach ubocznych stosowania preparatów na bazie ASA nakłonić konsumentów do zmiany nawyków zakupowych oraz do wyboru produktów Willo, aby były one naturalnym wyborem w momencie, kiedy chwyta nas przeziębienie czy zaczynamy odczuwać ból.
Statystycznie, każdy z nas pochłania 6 opakowań rocznie produktów na bazie kwasu acetylosalicylowego, które bezproblemowo mogłyby być zastąpione produktami Willo. W tej samej cenie i bez ryzyka.
Pierwszy klip z serii reklamowej willo.pl
Czy inwestorzy na tym zarobią?
Spółka gwarantuje chętnym wykup udziałów po dwóch latach, z zyskiem 120%, lecz nie sądzę aby byli chętni wyjść z inwestycji tak szybko, biorąc pod uwagę plany rozwoju oraz potencjał ryku i produktów oferowanych przez Willo.pl. Polacy to lekomani i nie jest to sekret. Faszerujemy się lekami masowo ale nasza świadomość jednocześnie rośnie. Coraz więcej z nas skłania się ku używaniu produktów organicznych, wytworzonych bez użycia chemii. Tak więc śmiem postawić tezę, że produkty Willo szybko znajdą sympatyków. Warto tu choćby wspomnieć o rekomendacji Polskiego Towarzystwa Fizjoterapii dla Willo S, jednego z czterech produktów Herba Pharma, jako zalecanego specyfiku przy zwyrodnieniach stawów.
Planem spółki jest przejąć od 0,5 do 1 procenta rynku w pięć lat. Jak to się uda, a udać się powinno bez żadnego problemu, to każdy inwestor po tym okresie powinien zarobić minimalnie 750%.
Wierzę, że kampania Willo będzie wielkim sukcesem, że spółka szybko pozyska kapitał na promocję i że inwestorzy, którzy zdecydują się na inwestycję w Organiczną Aspirynę osiągną niebagatelne korzyści. Skorzystamy na tym z pewnością wszyscy mając na półkach do wyboru produkty Willo, które nie dość, że skuteczniejsze od tych, które znamy i używamy, to jeszcze nie wywołują skutków ubocznych. Ja inwestuję, a wy?
Spółka gwarantuje chętnym wykup udziałów po dwóch latach, z zyskiem 120%, lecz nie sądzę aby byli chętni wyjść z inwestycji tak szybko, biorąc pod uwagę plany rozwoju oraz potencjał ryku i produktów oferowanych przez Willo.pl. Polacy to lekomani i nie jest to sekret. Faszerujemy się lekami masowo ale nasza świadomość jednocześnie rośnie. Coraz więcej z nas skłania się ku używaniu produktów organicznych, wytworzonych bez użycia chemii. Tak więc śmiem postawić tezę, że produkty Willo szybko znajdą sympatyków. Warto tu choćby wspomnieć o rekomendacji Polskiego Towarzystwa Fizjoterapii dla Willo S, jednego z czterech produktów Herba Pharma, jako zalecanego specyfiku przy zwyrodnieniach stawów.
Planem spółki jest przejąć od 0,5 do 1 procenta rynku w pięć lat. Jak to się uda, a udać się powinno bez żadnego problemu, to każdy inwestor po tym okresie powinien zarobić minimalnie 750%.
Wierzę, że kampania Willo będzie wielkim sukcesem, że spółka szybko pozyska kapitał na promocję i że inwestorzy, którzy zdecydują się na inwestycję w Organiczną Aspirynę osiągną niebagatelne korzyści. Skorzystamy na tym z pewnością wszyscy mając na półkach do wyboru produkty Willo, które nie dość, że skuteczniejsze od tych, które znamy i używamy, to jeszcze nie wywołują skutków ubocznych. Ja inwestuję, a wy?