Już pod koniec lipca w Krakowie, Gdyni i Warszawie odbędą się trzy spotkania z serii „TechCrunch Let’s Meet Up”. To znakomita okazja do sprawdzenia swoich możliwości prezentacyjnych.
Spotkania TechCrunch to szansa dla polskich startupów, żeby pokazać się szerszej publiczności i zyskać rozgłos już na początku rozwoju. Każdy ze startupów będzie miał okazję w ciągu 2 minut zaprezentować swój pomysł w formie “pitchingu” przed blogerami, dziennikarzami i inwestorami z lokalnej sceny startupowej. Ich działalność zostanie opisana i przedstawiona szerokiej publiczności – a to może być duży krok w kierunku promocji i zwiększenia rozpoznawalności nowych pomysłów biznesowych.
Organizatorzy szczególnie zachęcają do udziału startupy z branż IoT, 3D, wearables, biotech, medical devices oraz fintech. My, chcąc Wam ułatwić zgłoszenia, stworzyliśmy specjalny dokument, gdzie możecie wpisywać swoje startupy, a my przekażemy je organizatorom. Rekrutację zamykamy 15 lipca.
Wszystkie spotkania odbędą się w nieformalnej, startupowej atmosferze – najważniejszy jest networking i możliwość poznania osób zainteresowanych działalnością Twojego startupu. Meet-up odbędzie się wieczorem, informacja o miejscu wydarzenia w Krakowie jest już znana, pozostałe zostaną upublicznione wkrótce – będą to jednak lokalne, nieformalne bary i restauracje. Uczestnicy będą mieli okazję poznać swoich przyszłych współpracowników, a nawet wspólników. Co więcej, jeśli pomysł okaże się interesujący, jest szansa na uzyskanie wsparcia u inwestorów. Luźna atmosfera sprzyja również nawiązywaniu cennych znajomości, które mogą okazać się przydatne w dalszej działalności.
Podobne wydarzenia typu TechCrunch Meet-up miały już miejsce w innych krajach (w miastach takich jak Montreal, Seattle czy Bostonie) i zawsze są świetną okazją do integracji. Często startupy mogą podczas nich wziąć udział w rozmowie “jeden na jeden” z inwestorami, otrzymać cenne rady dotyczące prezentacji i uzyskać feedback odnośnie swojej firmy. Jest to również wydarzenie, podczas którego są odkrywane początkujące, ale obiecujące startupy – mają się dzięki temu okazję zaistnieć znacznie wcześniej.
Lista startupów, które wezmą udział w tzw. pitchingu, zostanie ogłoszona na kilka dni przed każdym z wydarzeń. Rejestracja jest możliwa już teraz, a udział w evencie jest całkowicie darmowy. Jeśli Twój startup nie miał jeszcze okazji pokazać się szerszej publiczności, to najlepsza szansa na zdobycie rozgłosu i szybszego rozwoju!
Daty poszczególnych wydarzeń: Gdynia – 28.07.2015 Warszawa – 29.07.2015 Kraków – 30.07.2015