O autorze
Uważam, że nie trzeba być geniuszem, żeby być wprawnym innowatorem.

Jestem współzałożycielem Rokanan - firmy zajmującej się projektowaniem i wdrażaniem produtków na rynek oraz propagnowaniem standardów zarządzania produktami. Jestem współautorem podręcznika „Przewodnik po Ogólnej Teorii Innowacji” oraz założycielem i Product Managerem TeamStormera, aplikacji do zespołowego rozwiazywania problemów.

Jestem też założycielem i prezesem przedstawicielstwa Product Development and Management Association, najstarszej organizacji non profit (1976r) zrzeszającej menadzerów produktów i innowacji

Maja pasją jest sztuka: rysunek, gitara, dobra książka i jazda na deskorolce.

Zawodowe zrzeszenie menadżerów produktów stało się faktem

Obraz H.J. Detouche z 1754 roku - Galileusz prezentuje teleskop weneckiemu senatowi
Poszukiwanie prawdziwych innowacji wiąże się czasem z byciem rebeliantem, który łamie status quo, którego nie rozumieją na początku klienci, rynek i społeczeństwo. Ale to właśnie Ci rebelianci powodują, że pomimo burzliwej historii, ludzka kultura posuwa się do przodu. Jeśli należysz do tej grupy powinieś to przeczytać.


Jeśli jesteś:

- menadżerem zajmującym się rozwojem nowatorskich produktów, które ułatwiają życie
- specjalistą ds. badań i rozwoju oraz zajmujesz się wykorzystaniem badań naukowych do ulepszenia ludzkiego życia (mam na myśli nie tylko tematy mainstream'owe jak technologia, ale także usprawnianie takich procesów jak np. edukacja)
-jesteś właścicielem lub menadżerem firmy, która ma aspiracje rozwijać się przez rozwój własności intelektualnej
-naukowcem zainteresowanym praktycznym wykorzystaniem swojej wiedzy
- kimś, komu na sercu leży rozwój ludzkiej kreatywności, krytycznego i niezależnego myślenia...


...to poniższy news może Cię zainteresować (spokojnie, to nie jest post sprzedażowy).

Henry Ford zapytany o źródło sukcesu legendarnego modelu Forda T powiedział: „nie korzystaliśmy z badań marketingowych - gdybyśmy zapytali klientów czego potrzebują, to powiedzieliby, że szybszego konia, ponieważ nie wiedzieli czym właściwie jest samochód”.

Im bardziej nowatorskie i ambitne podejście, tym bardziej wymaga od nas wyrzeczeń, umiejętności wychodzenia poza strefę komfortu, nieustannego rozwijania swojej wiedzy, wytrwałości oraz szczęścia. Ponad wszystko wymaga jednak wsparcia środowiska: nietuzinkowych inwestorów, partnerów biznesowych oraz instytucji otoczenia biznesowego.



Jeśli was to interesuje zapraszam do pozostania w kontakcie, i zaglądania na naszą stronę: jeśli szukasz rozwoju kompetencji w obszarze produktowym, informacji o nowych trendach w nauce i biznesie, masz sam ciekawy projekt, który uważasz, że może posunąć nas wszystkich do przodu daj znać, a postaramy się to mieć na względzie w naszych planach.

Mam nadzieję do usłyszenia!

Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...
0 0Zrobił aplikację, bo chciał pomóc mamie. Okazała się takim hitem, że rzucił pracę i założył firmę
DZIEJE SIĘ 0 0Jak ministerstwo mogło płacić za usługi trolli? Detektyw ujawnia możliwe scenariusze
DZIEJE SIĘ 0 0Przepis PiS-u na bezkarność. Człowiek partii na czele najważniejszego organu kontroli w państwie
BIZNES 0 0Para Polaków zrobiła biznes... na psich głowach. Sprzedają swoje rzeźby na całym świecie
0 0Stoją w kolejkach, kupują buty i sprzedają je drożej. Na parze zarabiają nawet 5 tys. zł