O autorze
Uważam, że nie trzeba być geniuszem, żeby być wprawnym innowatorem.

Jestem współzałożycielem Rokanan - firmy zajmującej się projektowaniem i wdrażaniem produtków na rynek oraz propagnowaniem standardów zarządzania produktami. Jestem współautorem podręcznika „Przewodnik po Ogólnej Teorii Innowacji” oraz założycielem i Product Managerem TeamStormera, aplikacji do zespołowego rozwiazywania problemów.

Maja pasją jest sztuka: rysunek, gitara, dobra książka i jazda na deskorolce.

Zawodowe zrzeszenie menadżerów produktów stało się faktem

Obraz H.J. Detouche z 1754 roku - Galileusz prezentuje teleskop weneckiemu senatowi
Poszukiwanie prawdziwych innowacji wiąże się czasem z byciem rebeliantem, który łamie status quo, którego nie rozumieją na początku klienci, rynek i społeczeństwo. Ale to właśnie Ci rebelianci powodują, że pomimo burzliwej historii, ludzka kultura posuwa się do przodu. Jeśli należysz do tej grupy powinieś to przeczytać.


Jeśli jesteś:

- menadżerem zajmującym się rozwojem nowatorskich produktów, które ułatwiają życie
- specjalistą ds. badań i rozwoju oraz zajmujesz się wykorzystaniem badań naukowych do ulepszenia ludzkiego życia (mam na myśli nie tylko tematy mainstream'owe jak technologia, ale także usprawnianie takich procesów jak np. edukacja)
-jesteś właścicielem lub menadżerem firmy, która ma aspiracje rozwijać się przez rozwój własności intelektualnej
-naukowcem zainteresowanym praktycznym wykorzystaniem swojej wiedzy
- kimś, komu na sercu leży rozwój ludzkiej kreatywności, krytycznego i niezależnego myślenia...


...to poniższy news może Cię zainteresować (spokojnie, to nie jest post sprzedażowy).

Henry Ford zapytany o źródło sukcesu legendarnego modelu Forda T powiedział: „nie korzystaliśmy z badań marketingowych - gdybyśmy zapytali klientów czego potrzebują, to powiedzieliby, że szybszego konia, ponieważ nie wiedzieli czym właściwie jest samochód”.


Im bardziej nowatorskie i ambitne podejście, tym bardziej wymaga od nas wyrzeczeń, umiejętności wychodzenia poza strefę komfortu, nieustannego rozwijania swojej wiedzy, wytrwałości oraz szczęścia. Ponad wszystko wymaga jednak wsparcia środowiska: nietuzinkowych inwestorów, partnerów biznesowych oraz instytucji otoczenia biznesowego.


Dlatego aby pomóc szczęściu w ostatni poniedziałek, to jest 3 grudnia 2018 założyliśmy Product Development and Management Association (PDMA) na Środkowo-Wschodnią Europę (Polskę, Czechy, Słowację, Łotwę, Litwę i Estonię). PDMA to międzynarodowe zrzeszenie menadżerów produktów, innowatorów, naukowców - słowem wszystkich tych ludzi biznesu i nauki mających większe aspiracje. PDMA powstało w 1976 roku w USA i co jest ogromnie inspirujące jest prawdziwą organizacją non profit (nie firmą udającą instytut) opierającą się o dobrowolną pracę ludzi, którym rozwój innowacji leży na sercu, którzy mają wiedzę i doświadczenie oraz chęć wspierania się nawzajem w pracy.



Czym zajmuje się PDMA?

Jak wspomniałem stowarzyszenie przede wszystkim zrzesza praktyków innowacji, rozwoju produktów i R&D oraz i naukowców. Dodatkowo jednak:

-jest wydawcą uznanego czasopisma Journal of Product Innovation Management,
sama także promuje wypracowane wspólnie globalnie standardy rozwoju i zarządzania produktami.
- organizuje wydarzenia, których celem jest szeroko rozumiany rozwój innowacyjności.

Jeśli was to interesuje zapraszam do pozostania w kontakcie, bo już niedługo ruszy strona i przedstawimy plan działania: jeśli szukasz rozwoju kompetencji w obszarze produktowym, informacji o nowych trendach w nauce i biznesie, masz sam ciekawy projekt, który uważasz, że może posunąć nas wszystkich do przodu daj znać, a postaramy się to mieć na względzie w naszych planach.

Mam nadzieję do usłyszenia!

Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Aaron Sorkin – amerykański dramaturg, scenarzysta, reżyser i producent filmowy i telewizyjny – przekonuje, że jeśli nie masz w swojej opowieści takich słów jak „ale”, „jednak”, „z wyjątkiem”, „poza”, „tymczasem”, to nie stworzysz dobrej historii. Jeśli nie masz właśnie takich słów funkcyjnych, to nie masz też dobrej narracji do swojej prezentacji.

Jarosław TrelaJarosław Trela

Całkiem niedawno rozpoczął się nowy rok 2019. Jaki był poprzedni dla mnie i mojej firmy? Odpowiem obiektywnie i szczerze. Dobry. Z dumą mogę powiedzieć, że cały czas rośniemy, notujemy zyski, a pracy nie brakuje. Jest to zasługa kilku składowych. Po pierwsze wzrastającej świadomości co do sektora odnawialnych źródeł energii.

Krzysztof SurgutKrzysztof Surgut

Twoja Firma została zaatakowana przez hakerów? No to może warto odpowiedzieć im "Pięknym za Nadobne" i przygotować lub zlecić kontratak? To nie jest najlepszy pomysł. Dlaczego? Zapraszam do lektury.