Eksperci: styczeń 2017
- Richard Nisbett i narzędzia skutecznego myślenia
- „Badania na rynek” czyli paradoks samych A
- Doświadczenia klienta a wartość koszyka zakupowego w handlu detalicznym: offline odpowiada online’owi
- Dlaczego mobilna konwersja nie jest tak wysoka jak desktopowa?
- Wizerunek Youtubera
- Po co wdrażać customer experience w technologiach medycznych?
- Fałszywy Misiewicz, trujący aspartam i błędy w biznesie
- Studia - i co dalej? Program TopMinds - planowanie ścieżki rozwoju zawodowego czyli jak nie zostać w blokach startowych
- Ruszyła machina zmian w kształceniu zawodowym
- Krytycznie o wywiadzie z "polską coacherką"
- Zdelegalizować Coaching, czyli tak naprawdę co? Obalamy mity o zawodzie, który rozgrzał internet do czerwoności
- Prosty przepis na lajki, komentarze i udostępnienia, czyli jak stworzyć angażujące wpisy na Facebooku
- Wzór użytkowy – mały, ale wariat