NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

  • “Nie grozi mi kozakowanie”. Twórca Brand24 szczerze o sukcesie i porażce

    Śledząc pobieżnie wzmianki na temat jego firmy można odnieść wrażenie, że Michał Sadowski to cudowne dziecko internetu, a jego firma - Brand24 - jednorożec, który z kopyta ruszył na podbój niezagospodarowanego wcześniej zakątka internetu. Prawda jest zupełnie inna, a to jak dzisiaj postrzegany jest zarówno sam Sadek, jak i jego narzędzie do monitoringu sieci, to efekt ciężkiej pracy i pasji.

  • Wiktor "TaZ" Wojtas
    Jego praca to nie zabawa, chociaż wielu nadal tak myśli. TaZ mówi o życiu e-sportowca

    Piłkarzy nikt nie pyta, czy ich codzienne treningi to praca, czy może jednak bardziej zabawa i czy po zakończeniu kariery wezmą się w końcu do normalnej pracy. Wiktor “TaZ” Wojtas na tego typu pytania odpowiada regularnie, chociaż tak naprawdę nie musi - najbardziej utytułowany polski e-sportowiec mógłby po prostu odsyłać laików do swojej strony na Wikipedii.

  • Planet Heroes chcą "zbawić świat", ale nie za darmo
    To nie jest kolejny eko-startup. Chcą pomagać, ale i zarabiać

    Nie są pierwszymi, którzy zauważyli, że porzucona w lesie samochodowa opona czy fruwające na wietrze foliówki są problemem, z którym “coś trzeba zrobić”. Jako pierwsi zrozumieli jednak, że zachętą do odgruzownaia najbliższego otoczenia ze śmieci nie może być tylko dobre słowo. Planet Heroes to eko-startup z przyszłością.

  • Sokół o pracy na własnych zasadach: “Nie robię nic za karę”

    Na pytanie, czy praca jest jego pasją, odpowiada, że jego pasją jest fajne życie. Mało tego: twierdzi, że każdy może robić to, co lubi. Łatwo powiedzieć, kiedy jest się znanym raperem i właścicielem dobrze prosperującej firmy odzieżowej? Pewnie tak. Może dlatego Sokół nie tylko mówi, ale i robi.

  • Rozważasz “odfrankowienie” kredytu? Oto co musisz wiedzieć, zanim zgłosisz się do prawnika

    Po wyroku Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości wielu frankowiczów zobaczyło światełko w tunelu - szansę na zmianę warunków kredytu. Skorzystają z niej ci, których umowy zostały sporządzone zgodnie z określonymi zasadami - a właściwie: wbrew nim.

  • Actina została partnerem kadry narodowej Polski w esporcie
    Albo dobrze, albo tanio? Ta firma potwierdza, że można mieć wszystko i to w bardzo trudnej branży

    Wejście na rynek, którego wartość obecnie idzie w setki miliardów dolarów i który rok rocznie zalicza gigantyczne wzrosty, to z reguły opcja o tyle kusząca, co ryzykowna – zwłaszcza, jeśli mowa o branży technologicznej, wysokim stopniu specjalizacji oraz bardzo specyficznej, zamkniętej grupie docelowej. Actina, bo o niej mowa, najwyraźniej lubi ryzyko.

  • Od personalizacji adidasów do zatrzymania powodzi. Oto jak transformacja cyfrowa zmienia nasze życie

    Transformacja cyfrowa to słowo-parasol: pomieści zarówno skomplikowane technologie, których powszechne zastosowanie jeszcze przez dziesięciolecia pozostanie w sferze marzeń, jak i te, które na bieżąco kształtują świat biznesu. Granica pomiędzy pierwszymi i drugimi coraz bardziej się jednak zaciera, a czas upływający od momentu zapalenia się lampki sygnalizującej pomysł, do pstryknięcia światła w przedsiębiorstwie, które zamierza wprowadzić go w życie, uległ znacznemu skróceniu.

  • Aongus Hegarty - prezes Dell Technoogies na Europę, Bliski Wschód i Afrykę, tłumaczy wnioski z raportu "Future Thinkers"
    Rewolucja technologiczna to rewolucja obyczajowa. Firmy muszą to zrozumieć

    Konferencje technologiczne zawsze, w mniej lub bardziej bezpośredni sposób, dotyczą przyszłości. To, co sprawiło, że tegoroczne Dell Technologies Forum 2019 w Warszawie znacznie wyróżniało się na tle innych, to fakt, że postęp technologiczny potraktowano tu w ujęciu społecznym, kulturowym i środowiskowym.

  • Polskie firmy mogą być inteligentne. Ale co to właściwie znaczy? Mówią o tym eksperci SAP

    Internet Rzeczy, sztuczna inteligencja, cyfryzacja, rewolucja technologiczna — to hasła, którymi w swoich materiałach promocyjnych chce chwalić się wiele firm. W wielu takich wypadkach brakuje jednak konkretnych przykładów rozwiązań, które mogą być pomocne dla innych marek chcących przejść transformację cyfrową. Jak można było przekonać się na konferencji SAP NOW 2019, wcale nie musi tak być.

  • Czekanie na biznesowy łut szczęścia to mało opłacalna strategia biznesowa. Aktywne esparcie sprzedaży to dzisiaj konieczność.
    Klient nie przyjdzie do ciebie, bo masz ładną stronę. Oto jak aktywnie pozyskiwać klientów B2B

    Panuje przeświadczenie, że aby nawiązywać kontakty biznesowe na wysokim poziomie, trzeba mieć znajomości. To truizm, bo jeśli kontrahent ma nam zaufać i podpisać z nami kontrakt na sporą liczbę zer, nie obejdzie się bez spotkania face to face. Aby jednak taki kontakt nawiązać, wystarczy znać jedno nazwisko — Filipa Duszczaka, współzałozyciela InStream Group.