Biedronka odpala petardę: sięga po wielkie nazwisko po wpadce z niszowymi twórcami

Element kolekcji Macieja Zienia, zrealizowanej dla Biedronki.
Element kolekcji Macieja Zienia, zrealizowanej dla Biedronki. Mat. prasowe
Byli mniejsi projektanci, znani twórcy i studenci ASP. Teraz Biedronka postanowiła sięgnąć po wielkie nazwisko w świecie rodzimych projektantów mody. Mowa o Macieju Zieniu, który dla portugalskiej sieci zaprojektował specjalną kolekcję.



„HOME & SPA by Maciej Zień”, bo taką nazwę nosi linia projektanta, będzie składać się z podstawowych przyborów, które powinny znaleźć się w każdej łazience. W jej skład wejdą między innymi bawełniany szlafrok, kobiece i męskie kapcie, kosmetyczki, dywaniki łazienkowe czy ręczniki. Każdy element ubioru będzie dostępny w kolorze beżowym, granatowym lub białym. Kolekcja wejdzie do sprzedaży 13 października bieżącego roku.

Ostatnie kilka miesięcy nie były łaskawe dla Zienia. Został oskarżony przez wspólników o wyniesienie gotówki oraz ubrań z siedziby spółki, a jego przeprowadzka do Brazylii miała być sposobem na ucieczkę przed odpowiedzialnością. Projektant odpowiedział na zarzuty tłumacząc, że są to pomówienia, które miały na celu przejęcie firmy przez jego wspólników.

Dzięki współpracy z Biedronką dołączył on do grona takich twórców jak Paprocki&Brzozowski czy Bohoboco. Ostatnia współpraca sieci z firmą Loft37 skończyła się burzą w internecie – klienci narzekali na słabą jakość wykonania akcesoriów, zaprojektowanych przez polskie projektantki.

Źródło: Radio ZET

Napisz do autora: grzegorz.burtan@innpoland.pl

POLUB NAS NA FACEBOOKU
Trwa ładowanie komentarzy...