Przedsiębiorcy, zapamiętajcie: Albo innowacje, albo giniecie. Magdalena Jackowska - Rejman ostrzega firmy

Magdalena Jackowska Rejman
Magdalena Jackowska Rejman
Badania były do tej pory traktowane w firmach, jako coś co jest koniecznością, ale nie spodziewano się po nich żadnych dodatkowych przychodów - mówi w rozmowie z INNPoland Magdalena Jackowska - Rejman. To się jednak zmienia. B+R w firmach staje się niezbędne. Spółki zaczynają rozumieć, że badania to szansa na rozwój, a nie tylko koszt. Dotyczy to nie tylko wielkich korporacji, ale także małych i średnich przedsiębiorstw.

Magdalena Jackowska - Rejman doprowadziła do pierwszego spotkania szefów działów B+R w firmach. Służyło ono wymianie doświadczeń między ludźmi z różnych przedsiębiorstw. Okazało się, że potrzeba wiedzy jest olbrzymia. Dlatego w tej chwili planowane są kolejne działania dla szefów B+R.


Magdalena Jackowska Rejman to współzałożyciel należącej do Grupy Innovatika spółki TechBrainers, zajmującej się technology scoutingiem – dostarczaniem technologicznych rozwiązań dla korporacyjnych R&D. Manager projektu badawczego analizującego doświadczenia i modele działalności R&D w Polsce i na świecie. Wykładowca na uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu z tematyki technology scoutingu. W latach 2009 – 2014 Członek zarządu, Partner Dyrektor Zarządzający funduszu wysokich technologii INVESTIN, pełniący funkcje nadzorcze w spółkach portfelowych.
Zobacz pełny zapis wywiadu
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Aaron Sorkin – amerykański dramaturg, scenarzysta, reżyser i producent filmowy i telewizyjny – przekonuje, że jeśli nie masz w swojej opowieści takich słów jak „ale”, „jednak”, „z wyjątkiem”, „poza”, „tymczasem”, to nie stworzysz dobrej historii. Jeśli nie masz właśnie takich słów funkcyjnych, to nie masz też dobrej narracji do swojej prezentacji.

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Pewne książki warto przeczytać, inne trzeba. Do tej drugiej kategorii zalicza się z pewnością „Siła Nawyku”, której autorem jest Charles Duhigg. Jak tłumaczy już sam podtytuł, książka pozwala zrozumieć „dlaczego robimy to co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie”. Otóż okazuje się, że mózg działa według pewnych schematów.

Krzysztof SurgutKrzysztof Surgut

Twoja Firma została zaatakowana przez hakerów? No to może warto odpowiedzieć im "Pięknym za Nadobne" i przygotować lub zlecić kontratak? To nie jest najlepszy pomysł. Dlaczego? Zapraszam do lektury.