
Reklama.
Uczestnicy Innovation Day będą mogli porozmawiać o nowych rozwiązaniach powstałych na styku nauki, sztuki, mediów i technologii. W trakcie konferencji wystąpią pasjonaci i międzynarodowej sławy specjaliści, którzy opowiedzą o swoich innowacyjnych projektach. A także, jak zmienia się komunikacja i to, w jaki sposób doświadczamy i kształtujemy otaczający nas świat.
Wśród prelegentów są m. in.:
- Neil Harbisson – artysta, kompozytor, „słyszący” kolory za pomocą chipa wbudowanego w mózg, aktywista na rzecz ruchu cyborgów;
- Gijs van Wulfen - influencer, bloger, autor bestsellera ,,The Innovation Expedition” i twórca teorii FORTH, która wspiera innowacyjne firmy na całym świecie;
- Jeben Berg – współtwórca sukcesu YouTube, Creative Director w Google, obecnie w Zealot Networks odpowiada za kreatywne rozwiązania marketingowe dla wiodących marek;
- Eduardo Battiston – Executive Creative Director w Isobar Brasil, zdobywca ponad 60 nagród, w tym Innovation Award na festiwalu Cannes Lions w 2014 roku;
- Max Kickinger – założyciel i CEO Raven and Finch, firmy która muzyką kreuje doświadczenia marek takich jak: Audi, Libero, Swarovski, Bogner czy adidas;
- Stiven Kerestegian – Design Leader, Open Innovation Strategist & Social Entrepreneur w LEGO Future Lab, gdzie odpowiada m.in. za crowdsourcing i rozwój inicjatyw społecznościowych;
- Erica Orange – futurystka, Executive Vice President w The Future Hunters, firmy konsultingowej czołowych firm z listy Fortune 500;
- Andrea Small – strateg w fuseproject, współpracuje m.in. z Nike Foundation, jej pasją jest łączenie biznesu, marek i designu, aby tworzyć niezwykłe produkty, usługi i doświadczenia dla firm.
Podczas konferencji poznamy również zwycięzcę konkursu dla młodych przedsiębiorców i firm – Best Startup Reinventing Marketing & Sales. Celem inicjatywy jest promocja młodych firm, których produkty oraz technologie mają szansę zmienić kształt procesów marketingowych, komunikacyjnych i sprzedażowych w dużych i małych przedsiębiorstwach.
W rywalizacji weźmie udział 10 startupów, wyłonionych przez jury konkursu. Następnie finałowa piątka, którą poznamy w dniu konferencji, powalczy o nagrodę główną w kwocie 30 tys. zł oraz nagrodę publiczności.
Więcej informacji oraz program konferencji znajduje się na stronie internetowej www.innovationad.pl. Jej organizatorem jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
Napisz do autora: kamil.sztandera@innpoland.pl