Innovation Day, które odbędzie się 21 maja, łączy w pigułce zagadnienia związane ze zjawiskami społecznymi i technologicznymi występującymi wokół szeroko pojętej innowacyjności. Od Cannes Lions, przez TED po SXSW, Web Summit, LeWeb, czy CES. Wydarzenie, nad którym INN Poland objął patronat, umożliwia wzajemną wymianę doświadczeń przez marketerów, startupowców, strategów i innowatorów.
Uczestnicy Innovation Day będą mogli porozmawiać o nowych rozwiązaniach powstałych na styku nauki, sztuki, mediów i technologii. W trakcie konferencji wystąpią pasjonaci i międzynarodowej sławy specjaliści, którzy opowiedzą o swoich innowacyjnych projektach. A także, jak zmienia się komunikacja i to, w jaki sposób doświadczamy i kształtujemy otaczający nas świat.
Wśród prelegentów są m. in.:
- Neil Harbisson – artysta, kompozytor, „słyszący” kolory za pomocą chipa wbudowanego w mózg, aktywista na rzecz ruchu cyborgów;
- Gijs van Wulfen - influencer, bloger, autor bestsellera ,,The Innovation Expedition” i twórca teorii FORTH, która wspiera innowacyjne firmy na całym świecie;
- Jeben Berg – współtwórca sukcesu YouTube, Creative Director w Google, obecnie w Zealot Networks odpowiada za kreatywne rozwiązania marketingowe dla wiodących marek;
- Eduardo Battiston – Executive Creative Director w Isobar Brasil, zdobywca ponad 60 nagród, w tym Innovation Award na festiwalu Cannes Lions w 2014 roku;
- Max Kickinger – założyciel i CEO Raven and Finch, firmy która muzyką kreuje doświadczenia marek takich jak: Audi, Libero, Swarovski, Bogner czy adidas;
- Stiven Kerestegian – Design Leader, Open Innovation Strategist & Social Entrepreneur w LEGO Future Lab, gdzie odpowiada m.in. za crowdsourcing i rozwój inicjatyw społecznościowych;
- Erica Orange – futurystka, Executive Vice President w The Future Hunters, firmy konsultingowej czołowych firm z listy Fortune 500;
- Andrea Small – strateg w fuseproject, współpracuje m.in. z Nike Foundation, jej pasją jest łączenie biznesu, marek i designu, aby tworzyć niezwykłe produkty, usługi i doświadczenia dla firm.
Podczas konferencji poznamy również zwycięzcę konkursu dla młodych przedsiębiorców i firm – Best Startup Reinventing Marketing & Sales. Celem inicjatywy jest promocja młodych firm, których produkty oraz technologie mają szansę zmienić kształt procesów marketingowych, komunikacyjnych i sprzedażowych w dużych i małych przedsiębiorstwach.
W rywalizacji weźmie udział 10 startupów, wyłonionych przez jury konkursu. Następnie finałowa piątka, którą poznamy w dniu konferencji, powalczy o nagrodę główną w kwocie 30 tys. zł oraz nagrodę publiczności.
Więcej informacji oraz program konferencji znajduje się na stronie internetowej www.innovationad.pl. Jej organizatorem jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.