Firma sprzedała dwie franczyzy na rynek czeski i brytyjski, ale już planuje ekspansję na resztę krajów europejskich. - Model franczyzowy pozwala na szybsze wejście na wiele rynków jednocześnie. Ma to także swoje minusy; mniejsze zyski i kontrola nad projektem, dlatego będziemy prowadzić ekspansję na dwa sposoby, do sprzedaży franczyz dołączając budowanie marki od podstaw - wyjaśnia Sieczkiewicz.
Ale firma nie zatrzymuje się tylko na rynku B2C, oferując konsultacje lekarskie internautom. Prowadzona jest także sprzedaż B2B, a więc do firm, które wykorzystują infrastrukturę stworzoną przez Telemedi.co jako dodatek do swoich produktów. Mowa tutaj naturalnie o prywatnych przychodniach, ale także firmach nie mających nic wspólnego z medycyną.
Nasza przewaga polega na umożliwianiu wirtualnego spotkania z lekarzem niemal natychmiast. Taka e-konsultacja nie zastępuje zwykłej wizyty, to raczej możliwość sprawdzenia, czy w ogóle powinniśmy stawać w kolejce do specjalisty albo - w przypadku prywatnych przychodni - płacić za spotkanie z lekarzem.