Łukasz Wejchert znów kupuje. Inwestor przejął Netsprint
Łukasz Wejchert znów kupuje. Inwestor przejął Netsprint Fot. mat. prasowe
Reklama.
Netsprint zaczynał jako wyszukiwarka internetowa. 15 lat temu rzucał wyzwanie Google. Od tego czasu model biznesowy zmieniał się co najmniej kilkukrotnie. Dziś Netsprint to firma reklamowa, broker reklamy, specjalista w content marketingu, którego przychody w 2014 roku wyniosły ponad 19 milionów złotych. Nie jest więc to firma mała. Wejchert opowiedział mi, gdy zaczęliśmy rozmowę, w którą stronę chce ją rozwinąć. Sam wierzy w znaczenie technologii, jest przekonany że marketing w internecie stanie się coraz mniej relacyjno- ludzki, a coraz bardziej technologiczno zautomatyzowany. Netsprint ma walczyć na tym rynku. Dirlango Łukasza Wejcherta i Macieja Żaka ma od teraz 70 proc. udziałów w spółce.
Zapraszam na wywiad.