Już niebawem, XXV Forum Ekonomiczne w Krynicy-Zdroju - doroczne zebranie liderów polityki, biznesu i mediów. W związku z tym, robimy przegląd najciekawszych paneli dyskusyjnych krynickiego forum.
Panel: Klient 3.0 w centrum uwagi. Model, który buduje sukces biznesowy
Dzięki Internetowi klienci stali się bardziej poinformowani i wymagający i świadomi swoich praw. Nie wystarczy już wyłącznie atrakcyjna cena albo chwytliwe hasło reklamowe, aby przyciągnąć do siebie klienta. Ulotki, banery czy promocje tracą coraz bardziej na znaczeniu. Dla klienta 3.0 trzeba stworzyć marketing 3.0 – innowacyjny, nowoczesny, niekonwencjonalny. Marketing, który trafi, i do klientów ery porównywa rek cenowych, kontaktu przez media społecznościowe i bezustannego przepływu informacji.
Co znaczy „klient nasz pan” w dzisiejszych czasach? Jak stworzyć skuteczną strategię marketingową 3.0? Nad tym zagadnieniami debatować będą członkowie panelu „Klient 3.0 w centrum uwagi”:
Przemysław Gdański – wiceprezes zarządu mBanku ds. bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej (moderator)
Jakub Fast – partner w firmie konsultingowej McKinsey and Company Poland
Andrzej Klesyk - prezes zarządu PZU
Krzysztof Kruszewski - prezes zarządu Millward Brown
Jacek Leonkiewicz - prezes zarządu PKP Intercity
Cezary Stypułkowski - prezes zarządu mBanku
Maciej Witucki - przewodniczący rady nadzorczej Orange Polska
Serwisy INNPoland oraz NaTemat są patronami medialnymi XXV Forum Ekonomicznego w Krynicy-Zdroju.