Reklamy wyświetlane jednocześnie na kilku ekranach mają być skuteczniejsze.
Reklamy wyświetlane jednocześnie na kilku ekranach mają być skuteczniejsze. Fot. William Murphy / CC BY-SA 2.0 / bit.ly/1LUGHQ2
Reklama.
Polski oddział Samba TV po trzech miesiącach wprowadza na naszym rynku pierwszy produkt sygnowany swoją marką. Chodzi o TV Sync, stworzony stworzony we współpracy z Syncmmatic. To pierwsze rozwiązanie w naszym kraju, które ma pozwolić reklamodawcom na docieranie do widowni online poprzez synchronizację z reklamami telewizyjnymi.
– Udowodniono, że lepiej działa przekaz reklamowy, który pojawia się w wielu miejscach jednocześnie – mówi Borys Musielak, Director of European Operations w Samba TV. Kupując miejsce dla reklam w telewizji nie można jednak zamówić wyświetlania jej o konkretnej godzinie, a wykupić na przykład wyświetlanie jej w trybie miesięcznym.
Borys Musielak, Samba TV

Analizujemy kiedy reklama rzeczywiście leci na jakimś kanale. Do monitorowania wykorzystujemy technologię wykrywania reklam. Tak jak Shazam działa z muzyką, tak my działamy z reklamami w telewizji, rozpoznając je po klatkach.

Gdy reklama pojawia się w telewizji, automatycznie włącza się na innym wykorzystywanym ekranie, np. na komputerze w przeglądarce w miejscu przeznaczonym na reklamy na stronie portalu internetowego czy podczas oglądania wideo w aplikacji na tablecie czy smartfonie. Nowa technologia ma wpłynąć na kierunek rozwoju reklam telewizyjnych w Polsce.

Napisz do autora: adam.turek@innpoland.pl