Instagram zarobi na tobie jeszcze więcej. Aplikacja wprowadza reklamy

Instagram zarobi na tobie jeszcze więcej. Aplikacja wprowadza reklamy
Instagram zarobi na tobie jeszcze więcej. Aplikacja wprowadza reklamy Fot. mat. pras.
Instagram otwiera się na reklamodawców na całym świecie. Od środy aplikacja wprowadzi reklamy do ponad 20 krajów, do końca września do prawie kolejnych 200, w tym Polski. Wcześniej reklamówki były obecne na platformie w zaledwie dziewięciu krajach m.in. Stanach Zjednoczonych, Kanadzie czy Japonii.


Instagram podjął decyzje o mocniejszym wejściu na rynek reklamy pod presją inwestorów. Akcjonariusze chcą bowiem zarobić jeszcze więcej pieniędzy, żeby skuteczniej rywalizować ze Snapchatem. W starciu z coraz szybciej rozwijającym się przeciwnikiem twórcy Instagramu planują wykorzystać główną przewagę nad konkurencją, czyli doświadczenia Facebooka, który wykupił Instagram w 2012 roku. Facebook opanował bowiem do perfekcji kierowanie reklam do odbiorców docelowych na podstawie danych zgromadzonych w serwisie.

– Stworzenie własnej bazy zajęłoby nam lata, a tak możemy wykorzystać doświadczenia Facebooka – mówi James Quarel z Instagramu.

W aplikacje będzie mogła się również reklamować każda firma bez żadnych ograniczeń. Wcześniej Instagram współpracował wyłącznie z wąską grupą precyzyjnie wyselekcjonowanych marek jak Victoria’s Secret czy Old Navy.

Jak będą wyglądały reklamy? Będą to 30 sekundowe filmy. Pracownicy Instagramu zastrzegają jednak, że reklamy będą bardziej przypominały kinowe klipy niż telewizyjne reklamówki.

Portal eMarketer ocenia, ze wpływy Instagramu z reklam w 2015 roku wyniosą 600 miliona dolarów. Według przewidywań w kolejnych latach firma ma jednak zwiększyć dochód ponad dwukrotnie i w 2016 zarobić około 1, 48 miliard dolarów, a w 2017 roku dochody firmy.

Źródło: Guardian

Napisz do autora: michal.budzynski@innpoland.pl

Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...
0 0Gdzie są podatki, tam zawsze będzie szara strefa. Tak wygląda "praca na czarno" w Polsce
0 0Podwójna jakość produktów w Europie potwierdzona. Ale to nie Polacy są gorszym sortem
0 0"Zielone kłamstwo" w Polsce. Tak próbują cię nabrać wielkie firmy
0 0Buty i piłki Adidasa polecą w kosmos. Chodzi o coś więcej niż trening dla astronautów
0 0Plan Szwedów: ZERO ofiar śmiertelnych na drogach. Oto czego możemy się od nich nauczyć
0 0Wyniki finansowe Ubera znów nisko pod kreską. Inwestorzy tracą cierpliwość

INNSPIRACJE

0 0Polak rozkręcił świetny biznes w USA. Zdradza, jak radzić sobie z porażką i brakiem motywacji
0 0W sukces tej Polki nikt nie wierzył. Uparła się i stworzyła rewolucyjny krem antysmogowy
0 0Ujawniają kulisy współpracy ze znaną siecią sklepów. Dziesiątki milionów długów i próby samobójcze
0 0Sapkowski przyznaje, że spór z CD Projektem go przerósł. "Pieniądze nic dla mnie nie znaczą"

STARTUPY

0 0Amerykańskim naukowcom się nie udało, a one to zrobiły. Tak powstały innowacyjne kosmetyki
0 0Start-up chce zasilać samochody wodą i alkoholem. Ale trochę się zapędzili