
Reklama.
Artur Potocki, prezes Grupy Interia.pl, tłumaczy, jak ważny był zakup serwisu Okazjum. - Ten zakup jest dla nas uwieńczeniem działań mających na celu stworzenie najlepszej i najszerszej oferty w tej kategorii e-commerce. Nasi użytkownicy uzyskują dostęp do największej bazy ofert promocyjnych, a nasi klienci i partnerzy biznesowi możliwość dotarcia ze swoimi komunikatami do największej, świetnie targetowanej grupy konsumentów – wyjaśnia.
Serwis internetowy był od 5 lat rozwijany przez Joannę Grzelak i Dawida Piaskowskiego. W 2011 roku w portal zainwestował SpeedUp Venture Capital Group i to od niego został kupiony przez Interię. Jego twórca opowiada o swoim zadowoleniu z sukcesu startupu. – Cieszę się, że po kilku latach ciężkiej pracy udało się nam z sukcesem sprzedać naszą firmę. Wierzę, że Grupa Interia.pl jest w stanie w pełni wykorzystać potencjał serwisu i stworzyć jeszcze lepszą ofertę dla klientów Okazjum. Mam też nadzieję, że nasz przykład zachęci innych do zakładania i rozwijania swoich startupów - podsumowuje.
Bartłomiej Gola, partner zarządzający SpeedUp Venture Capital Group, wspomina początki współpracy. – Historia współpracy Okazjum.pl z funduszem ma całkiem zabawny początek. Po pierwszym zapoznaniu się z projektem odrzuciliśmy go. Dopiero po ponownym zajrzeniu do folderu odrzucone, pomyśleliśmy, że może jednak warto porozmawiać z jego twórcami. Wskazuje też na czynniki, które stanowią o sukcesie portalu. – Naszym zdaniem kluczem do sukcesu Okazjum.pl jest gotowość do zmian w założonym modelu (przy zachowaniu początkowej idei) oraz ogromna zdolność do nauki nowych rzeczy – podkreśla.