
Agnieszka Radwańska zwyciężyła w finale WTA Finals w Singapurze. To jej największy sukces w karierze. Wielkie zwycięstwa to też wielkie pieniądze, bo dla zwyciężczyni finału przygotowano nagrodę w wysokości 1,75 mln dolarów. Jednak równie wielkie pieniądze są do zarobienia nie tylko na korcie, ale również poza nim, a przykład Agnieszki pokazuje to najdobitniej. Nasza najlepsza tenisistka reklamuje wszystko: od piekarników po drogerie
REKLAMA
Play
Wraz z Jerzym Janowiczem, Radwańska została w styczniu 2014 twarzą Play. To właśnie z tą firmą najczęściej kojarzone jest reklamowe zaangażowanie tenisistki.
Dayli
Dużo mniej znany jest jej udział, wraz z siostrą w kampanii sieci drogerii Dayli. To angaż, o którym najprawdopodobniej obie siostry chciałyby jak najszybciej zapomnieć, biorąc pod uwagę, że właściciel Dayli niedawno wyprzedał akcje swojej spółki, zostawiając inwestorów na lodzie.
Amica
Od drogerii do...inteligentnych piekarników. Można? Agnieszka udowadnia, że można. Radwańska w kampaniach Amicy występuje od 2012 roku. Reklamowała już wszystko, od płyt grzewczych po zmywarki wolnostojące.
Rado
Szczęśliwi czasu nie liczą. Za to dolary na koncie i owszem. A tych przybyło wraz z podpisaniem kontraktu z Rado, szwajcarskim producentem zegarków należącym do Swatch Group. Kilka miesięcy temu firma wypuściła limitowany do 99 sztuk zegarek dedykowany Radwańskiej – model True Match Point.