
Możemy oferować najlepsze usługi pod Słońcem, ale bez zbudowania pozytywnego wizerunku wokół swojej firmy w biznesie daleko nie zajedziemy. Częścią strategii służącej do realizacji tego celu jest logo, dzięki któremu nasza marka staje się rozpoznawalna na rynku. Wszak towarzyszący produktom czy usługom znak graficzny to pierwsze, co dostrzega potencjalny klient. Dlatego tak ważne jest, by logo zrobiło na nim dobre wrażenie.
Logo marki działa podobnie jak jakiś element naszego wyglądu, choćby fryzura, która może być zadbana lub nie; która sprawi że wydajemy się atrakcyjniejsi lub odwrotnie: mniej atrakcyjni. Między innymi na podstawie logo klient buduje pierwsze wyobrażenia o tym, jaka jest nowa marka. Możemy „wydać się” profesjonalni albo bałaganiarscy; „światowi” albo prowincjalni; poważni lub dowcipni. Poza tym spójrzmy na dobre logo, jak na inwestycję, która będzie procentowała latami (jeśli będzie robiło dobre „pierwsze wrażenie”), a nie jak na niepotrzebny wydatek. Może lepiej wydać więcej na atrakcyjne logo i jeździć gorszym firmowym autem niż odwrotnie. Bo przecież logo będzie pojawiało się wszędzie, tam gdzie marka.
Mont-Sat
Kudawara
Kostelecké uzeniny
APC
Napisz do autora: dawid.wojtowicz@innpoland.pl