„Made in Poland” w 293 mln domów na całym świecie! CNN wyemituje dziś program o polskich innowacjach

Dzięki stacji CNN International, która wyemituje program "Made in Poland", o polskich innowacjach usłysz 293 mln ludzi na całym świecie.
Dzięki stacji CNN International, która wyemituje program "Made in Poland", o polskich innowacjach usłysz 293 mln ludzi na całym świecie. Fot. Valerie/http://skroc.pl/ecf2c/flickr.com CC_BY/http://skroc.pl/01d07
Stacja CNN International wyemituje dziś o godzinie 17:30 specjalny 30-minutowy program „Made in Poland”. Stacja szacuje, że może on dotrzeć do 293 mln domów na całym świecie. Zostanie zaprezentowana w nim historia największych innowacji powstałych w naszym kraju w ostatnich latach. Takich, jak np. gra „Wiedźmin” czy opracowana przez Polaków nowa technologia produkcji grafenu.


Program ma zaprezentować wybitne osiągnięcia Polaków z zakresu nauki, technologii czy mody, których tak wiele udało się odnieść od czasu obalenia komunizmu. Jak wyjaśnia Ellen Lee, Senior Vice President CNN International – ten program doskonale pokazuje współczesną Polskę poprzez spotkania z ludźmi i organizacjami, które napędzają zmianę i innowację – donosi serwis Media2.pl.

W programie zostanie zaprezentowana historia powstania oraz wywiady z twórcami takich projektów, jak m. in.:

– globalny sukces gry „Wiedźmin 3: Dziki Gon” autorstwa studia CD Projekt,

– nowatorska technologia grafenu opracowana przy współpracy Instytutu Technologii Materiałów Elektronicznych z firmą Seco-Wawreick,

– opracowaną przez Olgę Malinkiewicz z firmy Saule Technologies niskotemperaturową metodę wytwarzania perowskitów,

– sukces polskiej branży kosmetycznej na przykładzie Inglot Cosmetics od 30 lat funkcjonującej z powodzeniem w Przemyślu,

– rozkwit startupów technologicznych w Krakowie, które z powodzeniem radzą sobie w Dolinie Krzemowej, jak np. Estimote,

– sukces polskich marek odzieżowych na przykładzie Local Hereos, której ubrania nosi m. in. Justin Bieber.

Program „Made in Poland” zostanie wyemitowany dziś o godzinie 17:30. Stacja szacuje, że może on dotrzeć do 293 mln domów oraz pokoi hotelowych na całym świecie – donosi „Puls Innowacji”. Emisja ma być kilkukrotnie powtórzona. Materiały wideo mają być również dostępne na stronie CNNMoney.

Napisz do autora: kamil.sztandera@innpoland.pl

Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...
0 0Gdzie są podatki, tam zawsze będzie szara strefa. Tak wygląda "praca na czarno" w Polsce
0 0Podwójna jakość produktów w Europie potwierdzona. Ale to nie Polacy są gorszym sortem
0 0"Zielone kłamstwo" w Polsce. Tak próbują cię nabrać wielkie firmy
0 0Buty i piłki Adidasa polecą w kosmos. Chodzi o coś więcej niż trening dla astronautów
0 0Plan Szwedów: ZERO ofiar śmiertelnych na drogach. Oto czego możemy się od nich nauczyć
0 0Wyniki finansowe Ubera znów nisko pod kreską. Inwestorzy tracą cierpliwość

INNSPIRACJE

0 0Polak rozkręcił świetny biznes w USA. Zdradza, jak radzić sobie z porażką i brakiem motywacji
0 0W sukces tej Polki nikt nie wierzył. Uparła się i stworzyła rewolucyjny krem antysmogowy
0 0Ujawniają kulisy współpracy ze znaną siecią sklepów. Dziesiątki milionów długów i próby samobójcze
0 0Sapkowski przyznaje, że spór z CD Projektem go przerósł. "Pieniądze nic dla mnie nie znaczą"

STARTUPY

0 0Amerykańskim naukowcom się nie udało, a one to zrobiły. Tak powstały innowacyjne kosmetyki
0 0Start-up chce zasilać samochody wodą i alkoholem. Ale trochę się zapędzili