Najsilniejsze polskie marki. Zobacz laureatów rankingu

Sieć sklepów Komfort, zajmujących się sprzedażą paneli podłogowych, została uznana za najmocniejszą polską markę w rankingu opracowanym przez gazetę "Rzeczpospolita"
Sieć sklepów Komfort, zajmujących się sprzedażą paneli podłogowych, została uznana za najmocniejszą polską markę w rankingu opracowanym przez gazetę "Rzeczpospolita" Pko / Wikimedia Commons
Znamy już laureatów "Rankingu mocy", który corocznie wyróżnia najmocniejsze polskie marki. W tym roku pierwsze miejsce w kategorii "Handel" zajęła sieć sklepów Komfort.


"Ranking mocy" organizowany jest co roku przez dziennik "Rzeczpospolita". W celu jego opracowania przeprowadzane są badania ankietowe wśród konsumentów. Na ich podstawie wyłania się w 12 kategoriach najbardziej cenione przez klientów marki. W klasyfikacji uwzględnia się takie czynniki jak świadomość konsumentów, rozpoznawalność marki i jakość produktu.

W kategorii "Handel" zwyciężyła firma Komfort, która zdobyła łącznie 205 punktów. Jets to dla niej ogromny sukces, biorąc pod uwagę, że to jej debiut w rankingu po dłuższej przerwie. Jednocześnie niekwestionowany zwycięzca pojawił się również na liście najcenniejszych polskich marek, gdzie kryterium wyboru była wielkość przychodów firmy. W pozostałych kategoriach miejsca na podium zajęły takie marki jak TVN, PKO BP, Play i Wedel.

Komfort to założona w 1992 roku firma, której sztandarowym produktem na polskim rynku są pokrycia podłogowe (panele laminowane, podłogi drewniane, wykładziny i dywany). Obecnie stanowi sieć ponad 100 sklepów rozlokowanych w dużych i średnich miastach.
Od połowy tego roku przedsiębiorstwo przeprowadza rewolucję wizerunku poprzez nowy wystrój sklepów, niedostępne wcześniej kolekcje produktów oraz odświeżony serwis internetowy. Aktualnym prezesem Komfortu jest Marcin Gregorowicz.


źródło: Press Newss

Napisz do autora: dawid.wojtowicz@innpoland.pl

Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...
0 0Gdzie są podatki, tam zawsze będzie szara strefa. Tak wygląda "praca na czarno" w Polsce
0 0Podwójna jakość produktów w Europie potwierdzona. Ale to nie Polacy są gorszym sortem
0 0"Zielone kłamstwo" w Polsce. Tak próbują cię nabrać wielkie firmy
0 0Buty i piłki Adidasa polecą w kosmos. Chodzi o coś więcej niż trening dla astronautów
0 0Plan Szwedów: ZERO ofiar śmiertelnych na drogach. Oto czego możemy się od nich nauczyć
0 0Wyniki finansowe Ubera znów nisko pod kreską. Inwestorzy tracą cierpliwość

INNSPIRACJE

0 0Polak rozkręcił świetny biznes w USA. Zdradza, jak radzić sobie z porażką i brakiem motywacji
0 0W sukces tej Polki nikt nie wierzył. Uparła się i stworzyła rewolucyjny krem antysmogowy
0 0Ujawniają kulisy współpracy ze znaną siecią sklepów. Dziesiątki milionów długów i próby samobójcze
0 0Sapkowski przyznaje, że spór z CD Projektem go przerósł. "Pieniądze nic dla mnie nie znaczą"

STARTUPY

0 0Amerykańskim naukowcom się nie udało, a one to zrobiły. Tak powstały innowacyjne kosmetyki
0 0Start-up chce zasilać samochody wodą i alkoholem. Ale trochę się zapędzili