Reklama.
W rozesłanym do mediów komunikacie prasowym dyrektor marketingu LiveChat Software, Szymon Klimczak, nie krył zadowolenia z sukcesu, jaki odniosła w tym prestiżowym rankingu polska firma. Dla przedstawicieli spółki wyróżnienie przez GetRank ma tym większe znaczenie z uwagi na to, że na ocenę końcową wpłynęła opinia samych użytkowników. A to najlepsze świadectwo tego, że firma podąża we właściwym kierunku
Pierwsze miejsce w bardzo istotnym dla naszej branży rankingu stanowi duży sukces, tym bardziej że ocena końcowa jest uzależniona od opinii użytkowników. To również docenienie ciężkiej pracy i potwierdzenie, że idziemy w dobrą stronę, bo LiveChat jest stale rozwijany, modyfikowany i ulepszany.
Ranking GetRank to zestawienie najważniejszych rozwiązań dostępnych w modelu cloud (model biznesowy wykorzystujący outsourcing IT poprzez internet). Publikowane jest ono co trzy miesiące przez serwis GetApp, należący do hiszpańskiej firmy Nubera z grupy Gartner, specjalizującej się w aplikacjach dla biznesu.
LiveChat Software to spółka technologiczna z Wrocławia, założona w 2002 roku. Zajmuje się tworzeniem oprogramowania komunikacyjnego dla biznesu. W listopadzie ubiegłego roku jej wartość rynkowa przekroczyła kwotę 1 mld zł. W styczniu br. spółka poinformowała, że liczba klientów na całym świecie wzrosła do 13 493, co oznacza wzrost o 43 proc., licząc od stycznia 2015 roku.
źródło: Money
Napisz do autora: dawid.wojtowicz@innpoland.pl