Grażyna Kulczyk została Ambasadorką Polskiej Przedsiębiorczości w pierwszym rankingu organizowanym wspólnie przez Inn:Poland i UPC Polska
Grażyna Kulczyk została Ambasadorką Polskiej Przedsiębiorczości w pierwszym rankingu organizowanym wspólnie przez Inn:Poland i UPC Polska Fot. Łukasz Cynalewski/Agencja Gazeta
Reklama.
Nagroda została wręczona podczas III gali konkursu Think Big UPC Biznes, która odbyła się dziś w stylowych wnętrzach Arkad Kubickiego. Kandydatura Grażyny Kulczyk została wybrana spośród 10 osobistości polskiego biznesu w internetowym głosowaniu na portalu Inn:Poland. W ten sposób nasi czytelnicy podziękowali jej za wspieranie polskich przedsiębiorców.
Grażynie Kulczyk niestety nie udało się dołączyć do konferencji, nagrodę odebrał przedstawiciel jej fundacji. Postaci nowej pani Ambasador nie trzeba przedstawiać, Grażyna Kulczyk jest bodajże najbardziej znanym w Polsce mecenasem sztuki współczesnej, od 12 lat prowadzi też Art Stations Foundation, której celem jest wspieranie rozwoju i sztuki. Od niedawna inwestuje w innowacyjne spółki na wczesnym poziomie rozwoju.
Imprezy promujące start-upy odbywały się już w Starym Browarze. W 2014 roku w Słodowni odbył się Startup Weekend Fashion & Tech Poznan, które to wydarzenie łączyło modę i technologię.
Pierwsze dwa start-upy, w które zainwestowała, to amerykańskie firmy Caremerge i Qbeats. Caremerge to portal skierowany do osób starszych oraz ich opiekunów, który upraszcza obieg informacji, natomiast Qbeats to platforma informacyjna, która oferuje wyselekcjonowane wiadomości. Potem do kolekcji dołączyła polska spółka Cosmose, mierząca efektywność reklam.
Pod koniec ubiegłego roku Grażyna Kulczyk zapowiedziała plany budowy muzeum sztuki współczesnej i performansu w Warszawie. Przeczytaj historię Grażyny Kulczyk.
logo
Dzieło sztuki wystawione w Starym Browarze: Opertus Lunula Umbra (Ukryty Cień Księżyca). Rzeźba ruchoma, inspirowana ciałami owadów Fot. Leinad/ CC BY-SA 3.0/bit.ly/1XfCnPR
THINK BIG to program powstały z inicjatywy UPC Biznes, adresowany do mikro i małych przedsiębiorców z ambicjami globalnej ekspansji. To jeden z nielicznych konkursów w Polsce, którego adresatem są firmy, które działają już na rynku i mają konkretny pomysł na rozwój.