
Do swobodnego poruszania się w dzisiejszym świecie niezbędnikiem w życiu człowieka stają się nowoczesne technologie. Chociaż z definicji mają one ułatwiać nam codzienne funkcjonowanie, same niekiedy stawiają bariery, z którymi nie może sobie poradzić grupa najbardziej narażona na wykluczenie, czyli osoby niepełnosprawne.
Samsung jako pierwsza firma technologiczna na polskim rynku zaoferował możliwość posługiwania się językiem migowym za pośrednictwem tłumaczy on-line w 17 punktach serwisowych oraz na stronie internetowej. Wkrótce usługa będzie dostępna w sklepach Samsung w całej Polsce. Osoby niesłyszące mogą też liczyć na uruchomienie tłumacza w sklepie internetowym samsung.pl. Zależy nam na zrozumieniu wszystkich grup klientów i dostosowaniu się do ich potrzeb. To również ważne z punktu widzenia pracowników serwisu Samsung, którzy teraz są profesjonalnie przygotowani do obsługi osób głuchych.
Migam tworzy i dostarcza na rynek narzędzia do komunikacji i edukacji, które mają na celu integrację ludzi głuchych i słyszących. Fakt, że firma Samsung otworzyła się na potrzeby głuchych klientów i umożliwia im pełny dostęp do swoich produktów i usług za pośrednictwem naszego rozwiązania, jakim jest Tłumacz Migam, ma wg mnie potrójną wartość. Z tej wartości korzystają wszystkie trzy strony – z perspektywy biznesowej zarówno Samsung, jak i Migam, ale przede wszystkim korzystają na tym głusi, gdyż mogą samodzielnie i bez nieporozumień funkcjonować na rynku jako pełnoprawni i pełnosprawni klienci.
Bardzo cieszę się, że Integracja jest partnerem firmy Samsung w promowaniu szeroko rozumianej dostępności. Jestem pod wielkim wrażeniem kompleksowych działań, które podjęła firma Samsung, by zapewnić klientom z niepełnosprawnością pełną dostępność, która umożliwi im swobodne i samodzielne korzystanie z punktu handlowego.
Artykuł powstał we współpracy z Samsung i Migam
Napisz do autora: dawid.wojtowicz@innpoland.pl