Robert Lewandowski to nie tylko „Lewangolski”, wybitny napastnik o światowej renomie, ale i największa marka promocyjna naszego kraju. O tym, jak zbudować taką światową markę na przykładzie sukcesu marketingowego Lewego, opowiedzą jego najbliżsi współpracownicy podczas konferencji „Lewy jakiego nie znacie”, która odbędzie się 18 kwietnia w Akademii Leona Koźmińskiego. Serwis NaTemat objął konferencję patronatem.
Robert Lewandowski jest ikoną światowej piłki nożnej. Mistrz Polski i Niemiec, kilkukrotny zdobywca korony króla strzelców, Sportowiec Roku 2015. Sukcesy można by wymieniać długo.
Umiejętności i sukcesy sportowe to jedno. Poza tym Lewandowski od dawna współpracuje z największymi światowymi markami takimi jak Coca Cola, Gillette, Nike czy Huawei. To sprawia, że jest dziś postacią znaną również w show-biznesie. Lewy osiągnął to własną, ciężką pracą, ale również dzięki swoim najbliższym współpracownikom, którzy dbają o jego wizerunek. Teraz możesz dowiedzieć się, w jaki sposób tego dokonali.
Najbliżsi współpracownicy Roberta Lewandowskiego zdradzą tajniki współpracy z gwiazdą i opowiedzą, jak czołowy strzelec reprezentacji Polski i Bayernu Monachium odniósł sukces w mediach. Może to stać się inspiracją dla wszystkich tych, którzy myślą o wyskalowaniu swojego biznesu za granicę, czy po prostu jego wypromowaniu.
O osobistym wymiarze współpracy z gwiazdą polskiej reprezentacji i Bayernu opowiedzą: Cezary Kucharski – agent Roberta Lewandowskiego, Mariusz Siewierski – czuwający nad jego umowami reklamowymi, Monika Rebizant, która m.in. kontaktuje z Lewandowskim dziennikarzy proszących o wywiad oraz Tomasz Zawiślak, który odpowiada za media społecznościowe zawodnika, a także zespół UNICEF Poland.
Podczas konferencji „Lewy jakiego nie znacie” uczestnicy będą mieli szansę zdobyć wiedzę, którą posiada niewielkie grono specjalistów zajmujących się reklamą, sportem, PR-em czy prowadzeniem biznesu. Będzie możliwość wymiany doświadczeń i nawiązania kontaktów.
Uczestnicy otrzymają też po szkoleniu prestiżowe certyfikaty własnoręcznie podpisane przez wszystkich prelegentów oraz dostęp do nigdy wcześniej niepublikowanych informacji o Robercie Lewandowskim. Część dochodów z biletów zostanie przekazana organizacji UNICEF na rzecz potrzebujących dzieci.
Na konferencji zostaną też pokazane unikalne materiały wideo z wyjazdu Roberta do obozu dla uchodźców w Jordanii. Uczestnicy dowiedzą się, jak marka Lewandowski przekłada się na realną pomoc potrzebującym.
Więcej informacji nt. konferencji znajduje się pod tym adresem.