Reklama.
„Ogarniacz” potrzebny od zaraz
Jak czytamy w ogłoszeniu o pracę opublikowanym na stronie internetowej Hyperspace, startup poszukuje efektywnego stratega i w 100 proc. samodzielnego organizatora. Takiego, który szybko pomoże zbudować wokół agencji pozytywny szum oraz sprawnie skoordynuje działania firmy w drodze do splendoru. Co więcej, można zyskać + 10 punktów w oczach przyszłego pracodawcy, jeżeli kandydat spełnia następujące wymagania charakterystyczne dla branży marketingowej:
Jak czytamy w ogłoszeniu o pracę opublikowanym na stronie internetowej Hyperspace, startup poszukuje efektywnego stratega i w 100 proc. samodzielnego organizatora. Takiego, który szybko pomoże zbudować wokół agencji pozytywny szum oraz sprawnie skoordynuje działania firmy w drodze do splendoru. Co więcej, można zyskać + 10 punktów w oczach przyszłego pracodawcy, jeżeli kandydat spełnia następujące wymagania charakterystyczne dla branży marketingowej:
Masz doświadczenie w branży, znasz zasady funkcjonowania agencji, credentials nie jest dla Ciebie meblościanką z PRLu i posiadasz ciekawe pomysły, sięgające dalej niż cold calling.
Fotel w zarządzie i „mega” zarobki
Do głównych zadań osoby, która będzie zarządzać Hyperspace, będzie należeć zwiększenie dochodowości agencji, rozbudowanie procesu sprzedaży, koordynowanie pracy zespołu oraz rozwinięcie usług firmy.
Do głównych zadań osoby, która będzie zarządzać Hyperspace, będzie należeć zwiększenie dochodowości agencji, rozbudowanie procesu sprzedaży, koordynowanie pracy zespołu oraz rozwinięcie usług firmy.
W zamian przyszły szef wszystkich szefów może liczyć na przejęcie sterów agencji od zaraz, zostanie członkiem zarządu spółki oraz na zarobki w wysokości 9 tys. złotych miesięcznie brutto. Jak zapewnia w opublikowanym poście na Facebooku obecny CEO Hyperspace Tomasz Henel, na odważnego śmiałka czeka „najlepsza praca świata”, a dla firmy to jedna z najważniejszych rekrutacji w jej historii.
Wszyscy chętni mogą przesyłać swoje CV wraz z krótkim listem motywacyjnym do 2 maja na adres e-mail praca@hyperspacegroup.pl. Czy znajdą się tacy wśród czytelników INNPoland?
Napisz do autora: kamil.sztandera@innpoland.pl