
Sam pomysł luster z treściami reklamowymi jest bardzo ciekawy, a idea warta rozważenia na rynku. Każda nowość jest interesująca, bo niesie ze sobą nową wiedzę. Pytanie, na ile zwykły śmiertelnik, który stoi przed lustrem, będzie chciał jeszcze czytać reklamy? To kolejny ekran, jak telewizor czy tablet. Pomysł Abyss Glass może okazać się fantastyczny, a może być totalną klapą.
Jak działa lustro Abyss Glass
Treści w lustrze znajdują się powyżej lub poniżej oczu, nigdy na linii wzroku. Obiekty wyglądają trójwymiarowo, są jakby zawieszone w próżni, wyświetlają się jak na ekranie LCD. To w Polsce kompletnie innowacyjna dziedzina. Jeszcze nikt nie przygotował lustra z panelem webowym, w którym klient może dodawać filmy, animacje, zdjęcia, treści czy inne pliki. Dzięki czujnikom Kinect czy Leap Motion, lustro będzie reagować na ruch ręką. Jest możliwe także zaprogramowanie lustra na sygnały dźwiękowe.