
„Wirtualny doradca jest niedostępny”, „Nie rozumiem pytania, możesz sformułować je inaczej?” – takie odpowiedzi dostałem od chatbotów na stronach prawniczych. Zapytałem, czy twórcy są zadowoleni z działania sztucznej inteligencji. Moje pytania okazały się jednak zbyt abstrakcyjne. Czy w takim razie warto w ogóle tworzyć wirtualnego doradcę na swojej stronie? To zależy jak się nim zajmiesz, odpowiadają eksperci, bo opieszałość może zamienić twój biznes w pośmiewisko.
UŻYTKOWNIK:
Właściwe barwy wpełzają we właściwe miejsca.
WIRTUALNY DORADCA:
Niestety nie wiem co powiedzieć. Jeśli sformułujesz pytanie w inny sposób postaram się odpowiedzieć.
UŻYTKOWNIK:
Wąż ślizga się po wszystkim, co napotka.
WIRTUALNY DORADCA:
Bliższe spotkanie nie jest możliwe, potrzebowałabym do niego rzeczywistego ciała, a nie mam na nie szans. Chociaż, Pinokio też marzył o byciu prawdziwym chłopcem.
UŻYTKOWNIK:
Właśnie nas dotknął.
WIRTUALNY DORADCA:
Rozumiem, że to propozycja, ale pozwól, że odmówię. Nie mam ochoty na taki rodzaj znajomości.
Czytaj więcej
Napisz do autora: grzegorz.burtan@innpoland.pl
