
72. rocznica Powstania Warszawskiego to, oprócz pierwszego marca (dnia Żołnierzy Wyklętych), najlepszy okres marketingowy dla firm produkujących patriotyczne gadżety. Jednak polski patriota to specyficzny klient. Żeby zarobić na fascynacji kibiców i prawdziwych Polaków, trzeba spełnić jeden warunek – powstańcze gadżety muszą rzucać się w oczy. Im nachalniej, tym lepiej. Żeby nie było wątpliwości, kto ma wisieć na drzewach, a komu należy się cześć i chwała.
Ten film to nasz wyraz sprzeciwu wobec tego, że chuligani i zwykła bandyterka próbuje przejąć symbol PW do własnych celów. Jego wojskowe pochodzenie i jednocząca moc ma duży potencjał dla grup, które interesują się wojskowością. Niestety, dotyczy to też tych, którzy wykazują zainteresowanie na tym najniższym poziomie plemiennej przemocy. Do tego łączą ją z symboliką, która oznacza kompletnie co innego, jak krzyż celtycki. Nam zależy, żeby ten symbol nie stracił swojego pierwotnego znaczenia.
Kampania społeczna "upamiętniaj godnie"
Napisz do autora: grzegorz.burtan@innpoland.pl
