Zamieszczony na portalu wpis z zażaleniem na jakość usług ma na chwilę obecną prawie 250 komentarzy. Wyważone komentarze to rzadkość, dominują skrajnie negatywne opinie, a
internauci również postanowili umieścić fotografie urządzeń, które miały zostać uszkodzone podczas transportu. Fala krytyki narasta, a przedstawiciele firmy nabrali jednak wody w usta i nie odnoszą się do zażaleń użytkowników. Dlaczego?
Jak ustaliło INN:Poland, profil, na którym internauci publikują pełne gniewu posty, nie jest oficjalnym kanałem komunikacyjnym kuriera. Co więcej, osoba, która go prowadzi, nie jest w żaden sposób powiązana z firmą. Informacje te anonimowo przekazała nam osoba, znająca sytuację od strony firmy. Na profilu panuje niemal zerowa aktywność, bardzo niska liczba polubień (568 w chwili powstawania artykułu) oraz brak odniesienia do komentarzy i postów zamieszczanych na tej stronie.