W ramach umowy, "U Jędrusia" będzie sprzedawać przez najbliższy sezon piłkarski swoje produkty pod stworzoną specjalnie na rynek niemiecki marką – Polnische Spezialitäten. Sprzedaż będzie odbywać się w hali stadionu Signal Iduna Park, dzięki czemu każdy kibic Borussii będzie mógł spróbować polskich gołąbków czy pierogów.
U Jędrusia może prezentować swoje niemieckie logo Krupinski - Polnische Spezialitäten m.in. na oficjalnej stronie Borussii Dortmund.
U Jędrusia już od dawna rozwija się na rynku niemieckim. Produkty firmy są dostępne w sieciach handlowych Rewe, Kaufland, Edeka oraz Buenting. Planowany jest dalszy rozwój firmy.
Historia firmy sięga 1979 roku. Na początku działała jako mała krakowska restauracja, która zatrudniała kilku pracowników. 10 lat później zaczęła produkować dania gotowe na większą skalę: wśród nich pierogi, gołąbki i inne wyroby garmażeryjne. Dostarczała je do większych sklepów PSS i WSS w Polsce.
Wraz z pojawieniem się sieci sklepów wielkopowierzchniowych, firma rozwinęła swoje portfolio, oferując kolejne dania gotowe, m.in. krokiety i sajgonki, a także sałatki i surówki.
Aktualnie współpracuje z większością znanych sieci handlowych, takich jak Auchan, Biedronka czy Carrefour.