
REKLAMA
Zdjęcia ze stocka są przewidywalne do bólu. Uśmiechnięte buzie, upozowane sytuacje i sztuczność. Są uosobieniem kiczu w internecie. Brak autentyczności razi czytelnika. Firma Adobe, która oprócz tworzenia oprogramowania dla grafików, ma swój własny stock z ponad 50 milionami zdjęć. Spośród nich wybrała kilka najgorszych i… stworzyła własną kolekcję odzieży. Nadrukowane stokówki są tak złe, że aż dobre.
Ubrania z uśmiechniętą Azjatką jedzącą sałatkę warzywną, szczęśliwymi pracownikami biurowymi wskazującymi na pustą tabliczkę, czy wesołymi seniorami przy laptopie oczarowują, choć nie wiem, czy ktoś, poza najbardziej zatwardziałymi hipsterami, zdecyduje się je założyć.
Ale bez względu na to, czy kolekcja odniesie sukces, czy nie, firma osiągnęła swój cel biznesowy. Wypromowała swój stock, jednocześnie pokazując, że ma spory dystans do zdjęć, które można tam znaleźć.
Źródło: boerdpanda.com
Źródło: boerdpanda.com
Napisz do autora: tomasz.staskiewicz@innpoland.pl
