WSR osiągnęła Himalaje  żenady,
WSR osiągnęła Himalaje żenady, Materiały reklamowe
Reklama.
Warszawska Szkoła Reklamy wypuściła kampanię rekrutacyjną dla kandydatów, która przekracza granice smaku i zdrowego rozsądku. Instytucja, która reklamuje się jako najlepsza uczelnia branżowa w Polsce pokazała jak NIE należy robić reklam.
logo
Naprawdę praca na budowie jest gorsza od pracy w reklamie? Facebook / Warszawska Szkołą Reklamy
Tu wszystko jest złe. Od pomysłu (przede wszystkim), poprzez wykonanie, na próbach ratowania twarzy skończywszy. Zamiast heheszków mamy tani seksizm i pogardę dla innych.
logo
...grafik zapomniał zamazać... Facebook / Warszawska Szkoła Reklamy
Miało być śmiesznie, że boki zrywać, ale można tylko sobie rwać włosy z głowy. Kampania miała pokazywać zawody, które są gorsze niż te, do których aspirują absolwenci WSR. Mamy więc strażnika miejskiego (hahaha!), kasjerkę (buhahaha!!), budowlańca (normalnie boki zrywać!) i prostytutkę (ależ to wyrafinowane!). Wszystko na layoutach w krzykliwych kolorach, z niestarannie dobranymi czcionkami. Reklamy są tak brzydkie, że bez problemu mogłyby trafić na fanpejdż „Grafik płakał jak projektował”. A wszystko okraszone żenującym oświadczeniem Artura Waczko, prezesa zarządu WSR.
O ile do czasu wydania powyższego oświadczenia można było mieć jeszcze nadzieję, że cała kampania jest tzw. LOL-contentem, a stylistyczne nawiązania graficzne i fabularne do najgorszych wzorców polskiej reklamy (vide Szczucie Cycem) są zamierzonym efektem, a świadomy twórca tymi produkcjami puszcza oko do wyrobionego odbiorcy, to po przeczytaniu tłumaczenia pana Artura, niestety nie ma już żadnych wątpliwości.
logo
Pogarda w stylu WSR. Facebook / Warszaska Szkoła Reklamy
Warszawska Szkoła Reklamy na nowy poziom wzniosła znaczenie terminu paradoks. Każde słowo w jej nazwie przeczy temu co miało pokazywać. „Warszawska” – chyba z najbardziej krzywdzącego stereotypu o tzw. pogardzającej innymi Warszafce. „Szkoła” – za taką naukę zawodu trzeba stanowczo podziękować. „Reklamy” – za użycie tego terminu cała branża powinna wytoczyć szkole proces.

Napisz do autora: tomasz.staskiewicz@innpoland.pl