Titan ma być tanią alternatywą dla tych, którzy swoich telefonów nie szanują, albo pracują w trudnych warunkach.
Titan ma być tanią alternatywą dla tych, którzy swoich telefonów nie szanują, albo pracują w trudnych warunkach. Biedronka

499 złotych – tak zachęcającą ceną kusi klientów firma myPhone. Jej pancerne – z wyglądu i konstrukcji – dzieło już dziś ma wylądować na półkach sieci Biedronka.

REKLAMA
8 GB pamięci wewnętrznej, do rozbudowania o kolejne 32 GB na bazie karty microSD. Dwa aparaty – główny 5,0 Mpx i przedni 0,3 Mpx. System – Android Marshmallow. Plus standardowe opcje: WiFi, Bluetooth oraz GPS.
„Pancerz” telefonu ma czynić go odpornym nie tylko na upadki (z wysokości półtora metra), ale też kurz, brud i wodę. Jedyny kłopot to kolorystyczna monotonia: Titan myPhone będzie dostępny wyłącznie w kolorze srebrnym.
Firma myPhone działa na polskim rynku od ośmiu lat, zajmując się sprzedażą telefonów komórkowych, smartfonów oraz tabletów. Zajmuje się adaptowaniem najnowszych rozwiązań technologicznych na potrzeby rynku najtańszych urządzeń mobilnych - nie tylko w Polsce, ale również w Czechach i Słowacji oraz innych krajach regionu. Firma jest własnością giełdowej spółki TelForceOne, notowanej na GPW. Wbrew pozorom liczba użytkowników urządzeń sygnowanych brandem myPhone dorównuje w Polsce liczbie użytkowników iPhone'ów czy BlackBerry. myPhone ma już na koncie współpracę z supermarketami, w Polsce m.in. z Tesco i MediaMarkt.

Napisz do autora: mariusz.janik@innpoland.pl