
Niemcy coraz odważniej sięgają po piwo bezalkoholowe. Reagują na to tamtejsze browary. Jeden z nich wprowadza do sprzedaży pierwsze piwo pszeniczne o zerowej zawartości alkoholu. Według „Pulsu Biznesu” rynek piwny w Niemczech jest coraz mniejszy i ta tendencja może mieć niebawem miejsce również w Polsce.
REKLAMA
Duży wpływ, zdaniem „PB”, ma tu nieubłagana demografia. Coraz mniej bowiem w Niemczech młodych mężczyzn, a to oni są najczęstszymi konsumentami piwa. Niemcy coraz odważniej zmieniają też nawyki żywieniowe.
Także czołowe piwne firmy na naszym rynku dostrzegają sufit możliwości rynku piwnego. Próbują m.in. trafiać z nowymi produktami do kobiet. Zdaniem Klaudyny Polanowskiej-Skrzypek z Kompanii Piwowarskiej, cytowanej przez dziennik, inwestowanie w piwa bezalkoholowe i niskoalkoholowe jest warte rozważenia. Obecnie to nisza warta nie więcej niż 1 procent rynku.
Źródło: TVP Info
