Program P&G to szansa, by zobaczyć jak od środka wygląda praca w międzynarodowej korporacji
Program P&G to szansa, by zobaczyć jak od środka wygląda praca w międzynarodowej korporacji 123rf.com/rawpixel/zdjęcie seryjne
Reklama.
Dzięki Business Minds Challenge studenci będą mogli wejść w buty menedżerów korporacji. – W ciągu dwóch intensywnych dni uczestnik programu może poznać, na czym polega praca w naszej firmie i sprawdzić się w różnych obszarach biznesu. Uczestnicy pod okiem managerów rozwiązują case studies, w których na przykład planują kampanie dla takich marek P&G jak Pantene czy Old Spice – wyjaśnia Marta Pierzchalska z działu Brand Management, jedna z prowadzących program.
Zadaniem studentów będzie m.in. analizowanie danych finansowych, dobieranie kanałów sprzedaży i planowanie kampanii marketingowych. P&G nie ogranicza się przy tym tylko do Polaków. Do udziału zachęca również studentów z innych krajów Europy Centralnej, a zróżnicowane zespoły, złożone pod kątem zainteresowań kandydatów, mają być szansą na sprawdzenie swoich umiejętności w międzynarodowym środowisku.
Koncern nie ukrywa, że za pomocą programu zamierza wyszukać sobie przyszłych pracowników. Kieruje go więc do studentów 3., 4., i 5. roku, czyli osób, które szykują się już do wejścia na rynek pracy. – Dla samych uczestników program jest bardzo dobrym sposobem, aby sprawdzić, czy to jest to, czym chcieliby się zajmować w przyszłości – zauważa jednocześnie Marta Pierzchalska.
Zakwalifikowanie się do Business Minds Challenge wymaga jednak nieco wysiłku. Zainteresowanych, po złożeniu aplikacji przez stronę internetową (do 9. listopada), czekają testy i rozmowa kwalifikacyjna. Szczęśliwcy spotkają się w dniach 8-9 grudnia w Budapeszcie. Więcej informacji na temat programu można uzyskać w tym miejscu.

Napisz do autora: adam.sienko@innpoland.pl