Biedronka igra z nastrojami klientów. Tej sieci również nie udała się promocja

Klienci Biedronki narzekają na brak Świeżaków w sklepach.
Klienci Biedronki narzekają na brak Świeżaków w sklepach. Fot. Mieczysław Michalak / Agencja Gazeta
Świeżaki miały być zapewne sposobem na przyciągnięcie uwagi klientów poprzez ich dzieci, budując napięcie przez zbliżającymi się Mikołajkami. Wystarczył zbiór 60 naklejek, które można było wymienić w sklepie na jednego z ośmiu pluszaków, personifikujących popularne warzywa i owoce. Nagle okazało się, że promocja – jakich z pozoru wiele – cieszy się olbrzymią popularnością: w sklepach zabrakło pluszaków, za to zaroiło się od nich na aukcjach.


– Byłam z dzieckiem w siedmiu Biedronkach w Ełku, Prostkach i Grajewie. Nigdzie nie było Świeżaków. Pracownicy mówią, że nie wiedzą, kiedy je znowu dostaną i radzą, żeby dzwonić na infolinię. A tam z kolei radzą, żeby pytać kierowników placówek. Gdzie się podziały Świeżaki? – pyta czytelniczka jednego z wielkopolskich portali informacyjnych.

Z lokalnych mediów napływają dramatyczne doniesienia: maskotek zabrakło w bardzo wielu sklepach sieci w Polsce. Sprzedawcy robią na paragonach adnotacje uprawniające do odbioru, gdy tylko pluszaki dotrą, szczęśliwcy wystawiają naklejki uprawniające do odbioru oraz same maskotki na Allegro (średnio pochodząca z Chin maskotka lub zestaw naklejek kosztują około 30 zł; tyle że pluszaki kupione na aukcjach będą płynąć do Polski minimum trzy tygodnie), oszuści tworzą w sieci podrobione witryny Biedronki, gdzie można zostać wciągniętym w fikcyjny konkurs, w którym rzekomą nagrodą są Świeżaki...
Promocja trwa do końca najbliższego weekendu, więc przed pracownikami Biedronki jeszcze wiele emocji. Sieć postanowiła przedłużyć termin odbioru maskotek: według wcześniejszych ustaleń premiowane naklejkami zakupy można było robić do 20 listopada, a nagrody odbierać do 4 grudnia. Pierwszy termin nie ulega zmianie, drugi jednak zostanie wydłużony „do oporu” - tak, by każdy klient był w stanie zaopatrzyć się w upragnioną maskotkę.

Biedronka stara się trzymać fason. „Niezależnie od tego, że w regulaminie zastrzegliśmy możliwość braku dostępności maskotek w danej placówce, jesteśmy jednocześnie świadomi niesłabnącej popularności naszej akcji i dalszego zainteresowania klientów wzięciem w niej udziału” – napisali przedstawiciele sieci w specjalnym oświadczeniu. – „Chcąc zapewnić wszystkim zainteresowanym możliwość skorzystania z akcji Gang Świeżaków, już zaplanowaliśmy dodatkowe dostawy pluszaków do naszych sklepów” – dodali.


Napisz do autora: mariusz.janik@innpoland.pl

Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...
0 0Czy można przeklinać w pracy? Odpowiedź jest bardziej skomplikowana, niż się wydaje
0 0Syn twórcy plastikowych toreb o intencji ojca. „Zostały wynalezione, by chronić planetę”
0 0Gdzie są podatki, tam zawsze będzie szara strefa. Tak wygląda "praca na czarno" w Polsce
0 0VAT na e-booki spadł, ceny ani drgną. Czytelnicy są wściekli, ale nie znają całej prawdy

INNSPIRACJE

0 0Polak rozkręcił świetny biznes w USA. Zdradza, jak radzić sobie z porażką i brakiem motywacji
0 0W sukces tej Polki nikt nie wierzył. Uparła się i stworzyła rewolucyjny krem antysmogowy

STARTUPY

0 0Amerykańskim naukowcom się nie udało, a one to zrobiły. Tak powstały innowacyjne kosmetyki
0 0Start-up chce zasilać samochody wodą i alkoholem. Ale trochę się zapędzili