Kotlin to jedna z najbardziej znanych polskich marek ketchupu. Tym razem producent postanowił sprawić, by Polacy sięgnęli po ketchup w... nadchodzące święta. Spoty pojawią się w największych polskich stacjach telewizyjnych.
Naszym oczom ukazuje się świąteczny stół z tradycyjnymi polskimi daniami, np. pierogami czy sałatką jarzynową. W tle udekorowana, błyszcząca choinka. W samym centrum stołu widzimy figurkę świętego Mikołaja, na pierwszy rzut oka to zapakowana czekoladka. Po rozpakowaniu zaś widzimy, że to dobrze znany ketchup marki Kotlin.
Głos lektora tylko dopełnia całości. „Mikołaj musi być w święta. Ketchup Kotlin musi być zawsze. Ho ho ho!”. Czy na pewno? Nie bardzo wiemy, do czego może pasować na świątecznym stole. Do karpia? Pierogów? Barszczu z uszkami? A może jednak śledzi albo mięs?
Dotarliśmy jeszcze do komunikatu prasowego Kotlina. Oprócz samozachwytu ww. kampanią jest w nim jeszcze zdanie. „Bo maniacy ketchupu zrobią wszystko, żeby przemycić ketchup Kotlin na swój świąteczny stół”. Tego nawet nie będziemy komentować.
Marka Kotlin poza ketchupami w wielu odmianach (łagodny, pikatny, ziołowy, amerykański i wiele innych) produkuje też m.in. kukurydzę, groszek czy fasolę w puszkach. Historia Kotlina sięga 1928 roku, kiedy to powstała spółdzielnia mleczarska.