Wielki sukces Polaka, L'Oreal inwestuje w firmę 27-latka. Dzięki jej rozwiązaniom zostaniesz namierzony w sklepach

Cosmose został doceniony przez L'Oreal.
Cosmose został doceniony przez L'Oreal. Facebook/Miron Mironiuk/Wikipedia/L'Oreal Paris Intelligent Color Experience.
Polska firma została doceniona przez międzynarodowy koncern kosmetyczny. Francuski L'Oreal postanowił zainwestować w Cosmose. Założone przez Mirona Mironiuka przedsiębiorstwo przeniosło znane z internetu wyświetlanie reklam na podstawie plików cookies do rzeczywistości.


Jak podaje serwis ” Wyborcza”, korporacja z branży kosmetycznej, której roczny przychód oscyluje w okolicach 110 miliardów złotych, zainteresowała się rozwiązaniem Mironiuka. Do tego stopnia, że postanowiła zainwestować w Cosmose. Kwota transakcji nie została podana, wiadomo jednak, że polski przedsiębiorca zachował kontrolę nad firmą.

Działanie samej aplikacji polega na lokalizowaniu klienta w sklepie stacjonarnym. Kiedy ten odwiedza kolejne punkty, na podstawie historii jego wizyt na smartfonowych aplikacjach pokroju Youtube'a czy Facebook wyświetlane są reklamy na bazie miejsc, w których był. Namierzanie odbywa się przy pomocy sklepowej sieci wi-fi. Korzystając z popularnych aplikacji, zgadzamy się na udostępnienie naszej lokalizacji. Dzięki odpowiednim umowom, Cosmose ma do nich wgląd, co pozwala wyświetlać dedykowane reklamy.

Na chwilę obecną polska firma pobiera informację z 340 tysięcy aplikacji, używanych na miliardzie smartfonów. Na razie rozwiązanie jest dostępne tylko w Azji, jednak dzięki inwestycji L'Oreal Mironiuk planuje wejść do Europy i USA. Ma również zwiększyć liczbę zatrudnionych – obecnie w Cosmose pracuje 10 osób.


Źródło: Wyborcza

Napisz do autora: grzegorz.burtan@innpoland.pl

Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...
DZIEJE SIĘ 0 0Chcesz bojkotować Turcję za agresję na Kurdów? "To dla nich bolesne jak ukąszenia komara"
0 0Geniusz czystego zła. Twórcy "Billions" zrobią serial o niesławnym założycielu Ubera
0 0"Prywatne firmy nie powinny cenzurować polityków". Mark Zuckerberg popiera Twittera
0 0Twój szef cię nienawidzi? Nie musisz się zwalniać. Oto co powinieneś zrobić
0 0Ważny rejestr, o którym mało kto mówi. Jeśli się nie wpiszesz, wlepią ci gigantyczną karę
BIZNES 0 0Wymyślił, że będzie przynosił korpoludkom książki. "Znikają w 5 minut. Ludzie się na nie rzucają"
0 0Oto dziejowa sprawiedliwość. Ofiara naciągnęła na kasę internetowego oszusta
0 0Nie obserwujecie nas jeszcze na Instagramie? Będziecie zaskoczeni, co tam się wyprawia
0 0Tak zachowasz produktywność, gdy pracujesz zdalnie (a tak naprawdę wcale tego nie chcesz)