
Reklama.
Okazało się, że największe korzyści przedsiębiorcy odnoszą ze współpracy właśnie z Maffashion. Zestawienie zostało opracowane na podstawie ekwiwalentu reklamowego. Oznacza to, że wspominane 263 mln złotych to wartość, jaką firmy zyskały w formie reklamy poprzez współpracę z Polką.
Poprzez reklamy umieszczane na blogach i portalach społecznościowych firmy modowe zyskały w ubiegłym roku około 680 mln dolarów. Oznacza to, że Kuczyńska odpowiada za niemal 10 proc. tego rynku.
Polka osiągnęła ten sukces pomimo tego, że nie znalazła się w zestawieniu blogerów z największa liczbą obserwujących. Maffashion śledzi ponad 763 tys. osób na Facebooku i 925 tys. na Instagramie.
Julia Kuczyńska ma na swoim koncie wiele międzynarodowych sukcesów. Pojawiła się m.in. na okładce niemieckiego Vogue'a. Jako pierwsza Polka dotarła do 1. miejsca na stronie poświęconej modzie – lookbook.nu. Współpracowała również z australijską marką Black Milk z Australii.
Napisz do autora: adam.sienko@innpoland.pl