Nie chcesz płacić za abonament, ale nie chcesz płacić kary za wcześniejsze rozwiązanie umowy? To już przeszłość. Virgin Mobile, największy operator wirtualny w Polsce, wprowadza nową usługę. Albonament ma oferować elastyczne warunki i dobieranie składowych pakietu wedle własnego uznania. A jeśli klient nie będzie zadowolony, w każdej chwili może zawiesić usługę. To pierwsza usługa abonamentowa w ofercie firmy. Dotychczas Virgin Mobile posiadał tylko telefony na kartę.
Albonament, wpisujący się w nurt usług postpaid (abonamentowych), zakłada oddanie dużej swobody potencjalnym klientom. W jej ramach wybiera się Pakiety Cykliczne transferu danych, minut oraz wiadomości SMS. W trakcie trwania umowy można przebudowywać dostarczane usługi według swoich preferencji. Za nielimitowane rozmowy oraz SMS-y zapłaci się łącznie 26 złotych – odpowiednio 17 i 9 złotych za usługę.
W ramach zachęty, Virgin Mobile przygotowało promocję dla osób, które zdecydują się na taki plan. W jej ramach otrzymają dowolny pakiet internetowy za darmo na okres sześciu miesięcy. Skonstruowana umowa również jest ukłonem w stronę klienta – podpisuje się ją na czas nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia. Jeśli do tego dojdzie, nie zostaną na niego nałożone żadne kary ani dodatkowe opłaty. Ponadto może on wyłączyć wybrane pakiety jeśli z nich nie korzysta, redukując opłatę nawet do zera złotych.
Albonament jest dostępny od 27 stycznia bieżącego roku. W przeciągu najbliższych dni możliwe będzie przeniesienie oferty na kartę na abonament. Klienci, którzy zdecydują się na ten krok, otrzymają od operatora środki z konta prepaid. Przeniesione fundusze, w wysokości do 100 złotych, będą odnotowane jako nadpłata na fakturze.
Piotr Suchodolski, dyrektor marketingu Virgin Mobile Polska, tłumaczy że nazwa usługi odzwierciedla politykę firmy.
– W Virgin Mobile nie boimy się bezpośredniej i wyrazistej komunikacji, co widać we wszystkich naszych materiałach promocyjnych – wyjaśnia. – Już sama nazwa usługi „Albonament” wskazuje, że to coś innego niż pozostałe usługi tego typu. Zależało nam na tym, aby nowa kampania była równie sugestywna, a tym samym prezentowała główne cechy Albonamentu wprost, bez ogródek – dodaje.
W 2016 roku Virgin Mobile osiągnęło bazę 412 tysięcy klientów. W 2018 roku planowany jest wzrost do okrągłego miliona.