Płacisz albo nie płacisz. Proste.
Płacisz albo nie płacisz. Proste. Mat. prasowe

Nie chcesz płacić za abonament, ale nie chcesz płacić kary za wcześniejsze rozwiązanie umowy? To już przeszłość. Virgin Mobile, największy operator wirtualny w Polsce, wprowadza nową usługę. Albonament ma oferować elastyczne warunki i dobieranie składowych pakietu wedle własnego uznania. A jeśli klient nie będzie zadowolony, w każdej chwili może zawiesić usługę. To pierwsza usługa abonamentowa w ofercie firmy. Dotychczas Virgin Mobile posiadał tylko telefony na kartę.

REKLAMA
Albonament, wpisujący się w nurt usług postpaid (abonamentowych), zakłada oddanie dużej swobody potencjalnym klientom. W jej ramach wybiera się Pakiety Cykliczne transferu danych, minut oraz wiadomości SMS. W trakcie trwania umowy można przebudowywać dostarczane usługi według swoich preferencji. Za nielimitowane rozmowy oraz SMS-y zapłaci się łącznie 26 złotych – odpowiednio 17 i 9 złotych za usługę.
W ramach zachęty, Virgin Mobile przygotowało promocję dla osób, które zdecydują się na taki plan. W jej ramach otrzymają dowolny pakiet internetowy za darmo na okres sześciu miesięcy. Skonstruowana umowa również jest ukłonem w stronę klienta – podpisuje się ją na czas nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia. Jeśli do tego dojdzie, nie zostaną na niego nałożone żadne kary ani dodatkowe opłaty. Ponadto może on wyłączyć wybrane pakiety jeśli z nich nie korzysta, redukując opłatę nawet do zera złotych.
Albonament jest dostępny od 27 stycznia bieżącego roku. W przeciągu najbliższych dni możliwe będzie przeniesienie oferty na kartę na abonament. Klienci, którzy zdecydują się na ten krok, otrzymają od operatora środki z konta prepaid. Przeniesione fundusze, w wysokości do 100 złotych, będą odnotowane jako nadpłata na fakturze.
Piotr Suchodolski, dyrektor marketingu Virgin Mobile Polska, tłumaczy że nazwa usługi odzwierciedla politykę firmy.
– W Virgin Mobile nie boimy się bezpośredniej i wyrazistej komunikacji, co widać we wszystkich naszych materiałach promocyjnych – wyjaśnia. – Już sama nazwa usługi „Albonament” wskazuje, że to coś innego niż pozostałe usługi tego typu. Zależało nam na tym, aby nowa kampania była równie sugestywna, a tym samym prezentowała główne cechy Albonamentu wprost, bez ogródek – dodaje.
W 2016 roku Virgin Mobile osiągnęło bazę 412 tysięcy klientów. W 2018 roku planowany jest wzrost do okrągłego miliona.

Napisz do autora: grzegorz.burtan@innpoland.pl